Cílem této bakalářké práce je vizualizace 3D celulárních automatů v prostředí Unity. Hlavním úkolem je vytvořit uživatelskou aplikaci, která uživateli umožní simulovat 3D celulární automaty, upravovat je a tvořit k nim pravidla. Dalším cílem je navrhnout a implementovat navigaci ve 3D prostoru, ukládání a načítaní automatů a příslušných dat.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is visualization of 3D cellular automata in Unity Framework.
The main task is to create user application, which allows user to simulate 3D
cellular autamata, edit them and create rules to them. Another task is to suggest and
implement navigation in 3D space, saving and loading automata and its data.
Klíčová slova
celulárníautomaty, Unityframework
Klíčová slova v angličtině
cellularautomata, Unityframework
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářké práce je vizualizace 3D celulárních automatů v prostředí Unity. Hlavním úkolem je vytvořit uživatelskou aplikaci, která uživateli umožní simulovat 3D celulární automaty, upravovat je a tvořit k nim pravidla. Dalším cílem je navrhnout a implementovat navigaci ve 3D prostoru, ukládání a načítaní automatů a příslušných dat.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is visualization of 3D cellular automata in Unity Framework.
The main task is to create user application, which allows user to simulate 3D
cellular autamata, edit them and create rules to them. Another task is to suggest and
implement navigation in 3D space, saving and loading automata and its data.
Klíčová slova
celulárníautomaty, Unityframework
Klíčová slova v angličtině
cellularautomata, Unityframework
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem je vytvoření pilotní aplikace v prostředí Unity pro dynamickou vizualizaci 3D celulárních automatů s možností vstupu formální specifikace automatu a se základní navigací.
Osnova:
1. Formální popis celulárních automatů včetně možnosti jejich použití
2. Popis prostředí Unity z pohledu vizualizace celulárních automatů
3. Návrh datové reprezentace
4. Návrh implementace simulačního kódu
5. Pilotní implementace
6. Návrh uživatelského rozhraní
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem je vytvoření pilotní aplikace v prostředí Unity pro dynamickou vizualizaci 3D celulárních automatů s možností vstupu formální specifikace automatu a se základní navigací.
Osnova:
1. Formální popis celulárních automatů včetně možnosti jejich použití
2. Popis prostředí Unity z pohledu vizualizace celulárních automatů
3. Návrh datové reprezentace
4. Návrh implementace simulačního kódu
5. Pilotní implementace
6. Návrh uživatelského rozhraní
Seznam doporučené literatury
JOEL L. SCHIFF. Cellular automata a discrete view of the world. Hoboken, N.J: Wiley-Interscience, 2008. ISBN 978-111-8030-639.
UNITY TECHNOLOGIES. Unity: Documentation [online]. 2015 [cit. 2015-10-16]. Dostupné z: http://docs.unity3d.com/Manual/index.html
ROLÍK, Tomáš. Programovatelný celulární automat v Javě. Plzeň, 2013. Dostupné také z: https://otik.uk.zcu.cz/bitstream/handle/11025/8648/tomas-rojik-bp.pdf?sequence=1. Bakalářská práce. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta aplikovaných věd.
Seznam doporučené literatury
JOEL L. SCHIFF. Cellular automata a discrete view of the world. Hoboken, N.J: Wiley-Interscience, 2008. ISBN 978-111-8030-639.
UNITY TECHNOLOGIES. Unity: Documentation [online]. 2015 [cit. 2015-10-16]. Dostupné z: http://docs.unity3d.com/Manual/index.html
ROLÍK, Tomáš. Programovatelný celulární automat v Javě. Plzeň, 2013. Dostupné také z: https://otik.uk.zcu.cz/bitstream/handle/11025/8648/tomas-rojik-bp.pdf?sequence=1. Bakalářská práce. Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta aplikovaných věd.