Obsahem a cílem BP je analýza současného stavu zájmových a jiných aktivit příspěvkové organizace "Dům dětí a mládeže Bílina". BP potvrzuje, že pro tyto aktivity je nejvhodnější legislativní formou příspěvková organizace. Pozornost je věnována marketingovým aktivitám při vytváření strategie. Jsou předloženy i náměty k odstranění některých stávajících problémů a je navržena strategie optimálního rozvoje se zřetelem na aktivity dětí a mládeže.
Anotace v angličtině
Content and objectives of bachelor´s thesis is analysis of the contemporary situation on the state-funded institution "Dům dětí a mládeže Bílina" (Centre of Children and Youth in Bílina). Bachelor´s thesis confirms that for these activities is the most appropriate legislative form of state-funded organisation. Attention is paid to marketing activities in developing strategy. They are presented as suggestions to remove some of the existing problems and the optimal development strategy designed to focus on activities for children and youth.
Klíčová slova
Příspěvková organizace, Dům dětí a mládeže, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza,
Klíčová slova v angličtině
Contributory organizations, Centre of Children and Youth, Marketing strategy, Marketing mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
68 s. (101 488 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem a cílem BP je analýza současného stavu zájmových a jiných aktivit příspěvkové organizace "Dům dětí a mládeže Bílina". BP potvrzuje, že pro tyto aktivity je nejvhodnější legislativní formou příspěvková organizace. Pozornost je věnována marketingovým aktivitám při vytváření strategie. Jsou předloženy i náměty k odstranění některých stávajících problémů a je navržena strategie optimálního rozvoje se zřetelem na aktivity dětí a mládeže.
Anotace v angličtině
Content and objectives of bachelor´s thesis is analysis of the contemporary situation on the state-funded institution "Dům dětí a mládeže Bílina" (Centre of Children and Youth in Bílina). Bachelor´s thesis confirms that for these activities is the most appropriate legislative form of state-funded organisation. Attention is paid to marketing activities in developing strategy. They are presented as suggestions to remove some of the existing problems and the optimal development strategy designed to focus on activities for children and youth.
Klíčová slova
Příspěvková organizace, Dům dětí a mládeže, Marketingová strategie, Marketingový mix, SWOT analýza,
Klíčová slova v angličtině
Contributory organizations, Centre of Children and Youth, Marketing strategy, Marketing mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza současného stavu poskytovaných služeb a zájmových činností a následné návrhy na opatření pro další optimální rozvoj.
Struktura (obsah) práce:
1. Příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
2. Marketingové činnosti v oblasti uspokojování zájmových činností a využívání volného času
3. Charakteristika příspěvkové organizace Domu dětí a mládeže
3.1 Analýza marketingové činnosti organizace, současných zájmových a jiných aktivit Domu dětí a mládeže
4. Vlastní dotazníkové šetření
4.1 Náměty k odstranění současných problémů a návrh dalšího optimálního rozvoje organizace
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza současného stavu poskytovaných služeb a zájmových činností a následné návrhy na opatření pro další optimální rozvoj.
Struktura (obsah) práce:
1. Příspěvkové organizace zaměřené na aktivity dětí a mládeže
2. Marketingové činnosti v oblasti uspokojování zájmových činností a využívání volného času
3. Charakteristika příspěvkové organizace Domu dětí a mládeže
3.1 Analýza marketingové činnosti organizace, současných zájmových a jiných aktivit Domu dětí a mládeže
4. Vlastní dotazníkové šetření
4.1 Náměty k odstranění současných problémů a návrh dalšího optimálního rozvoje organizace
Seznam doporučené literatury
1. CETLOVÁ, Helena, 2007. Marketing služeb. 4. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, iv, 7-212 s. ISBN 978-80-7265-127-6.
2. ŠVANDOVÁ, Zuzana, 1997. Marketingová strategie. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita, 58 s. ISBN 80-7083-202-9.
3. TOMEK, Jan, 2001. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 307 s. ISBN 80-7082-821-8.
4. JANEČKOVÁ, Lidmila - VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2001. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
5. HYÁNEK, Vladimír, 2004. Ekonomika neziskových organizací: distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 96 s., [17] s. příl. ISBN 80-210-3501-3.
6. REKTOŘÍK, Jaroslav, 2007. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
Seznam doporučené literatury
1. CETLOVÁ, Helena, 2007. Marketing služeb. 4. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, iv, 7-212 s. ISBN 978-80-7265-127-6.
2. ŠVANDOVÁ, Zuzana, 1997. Marketingová strategie. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita, 58 s. ISBN 80-7083-202-9.
3. TOMEK, Jan, 2001. Základy strategického marketingu. 2. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 307 s. ISBN 80-7082-821-8.
4. JANEČKOVÁ, Lidmila - VAŠTÍKOVÁ, Miroslava, 2001. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada. 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
5. HYÁNEK, Vladimír, 2004. Ekonomika neziskových organizací: distanční studijní opora. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 96 s., [17] s. příl. ISBN 80-210-3501-3.
6. REKTOŘÍK, Jaroslav, 2007. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. 2., aktualiz. vyd. Praha: Ekopress. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.