Tématem této bakalářské práce je analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star, která je také akreditované školicí středisko. Teoretické zakotvení je zaměřeno na analýzu prostředí a problematiku marketingového mixu v oblasti služeb. Praktická část se věnuje popisu vybraných nástrojů marketingového mixu autoškoly Star na základě informací poskytnuté majitelem a výsledků dotazníkového šetření. Cílem je zhodnocení vybraných složek současného marketingového mixu autoškoly Star a na základě výsledku vytvořit návrhy na jejich zlepšení, které mohou být nápomocny majiteli firmy při dalším provozu autoškoly.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is an analysis of selected components of the marketing mix Star Driving School, which is also accredited training center. Theoretical ground is focused on the analysis of the environment and the issue of the marketing mix in services. The practical part describes the selected marketing mix Star Driving School, based on information provided by the owner and the survey results. The objective is to evaluate selected components of a marketing mix Star Driving School and as a result develop proposals for their improvement, which can assist business owners to continue operating a driving school.
Tématem této bakalářské práce je analýza vybraných složek marketingového mixu autoškoly Star, která je také akreditované školicí středisko. Teoretické zakotvení je zaměřeno na analýzu prostředí a problematiku marketingového mixu v oblasti služeb. Praktická část se věnuje popisu vybraných nástrojů marketingového mixu autoškoly Star na základě informací poskytnuté majitelem a výsledků dotazníkového šetření. Cílem je zhodnocení vybraných složek současného marketingového mixu autoškoly Star a na základě výsledku vytvořit návrhy na jejich zlepšení, které mohou být nápomocny majiteli firmy při dalším provozu autoškoly.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is an analysis of selected components of the marketing mix Star Driving School, which is also accredited training center. Theoretical ground is focused on the analysis of the environment and the issue of the marketing mix in services. The practical part describes the selected marketing mix Star Driving School, based on information provided by the owner and the survey results. The objective is to evaluate selected components of a marketing mix Star Driving School and as a result develop proposals for their improvement, which can assist business owners to continue operating a driving school.
1. KOTLER, P. - ARMSTRONG, G.: Marketing, Grada, Praha 2007
2. KOTLER, P. KELLER, K..: Marketing management, Grada, Praha 2013
3. KOTLER, P.: Moderní marketing, Grada, Praha 2007
4. MACHKOVÁ, H.: Mezinárodní marketing, Grada, Praha 2015
5. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně, Grada, Praha 2008
6. ZAMAZALOVÁ, M.: Marketing, C. H. Beck, Praha 2010
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, P. - ARMSTRONG, G.: Marketing, Grada, Praha 2007
2. KOTLER, P. KELLER, K..: Marketing management, Grada, Praha 2013
3. KOTLER, P.: Moderní marketing, Grada, Praha 2007
4. MACHKOVÁ, H.: Mezinárodní marketing, Grada, Praha 2015
5. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně, Grada, Praha 2008
6. ZAMAZALOVÁ, M.: Marketing, C. H. Beck, Praha 2010