Práce se zabývá návrhem nové propagační strategie konkrétní kulturně historické památky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou.
V teoretické části je detailněji vysvětlen pojem propagace a marketinkový komunikační mix.
Praktická část je zaměřena na analýzu stávající propagační strategie a na návrh strategie nové. Součástí práce je i přehled příjmů organizace při stávající propagaci a odhad příjmu, kterých by organizace měla dosáhla po zavedení propagace.
Anotace v angličtině
The thesis proposes a new promotional strategy of a particular cultural and historical monument. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical.
The theoretical part is explained in detail the concept of promotion and a marketing communication mix .
The practical part is focused on analyzing the current promotional strategy and to draft a new strategy. The thesis also includes incomes organizations during the current promotion and an estimate of income, that the organization should be achieved after the implementation of promotion.
The cultural and historical monument, the promotion, communication mix, the promotion strategy
Rozsah průvodní práce
56 s. (75090 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá návrhem nové propagační strategie konkrétní kulturně historické památky. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou.
V teoretické části je detailněji vysvětlen pojem propagace a marketinkový komunikační mix.
Praktická část je zaměřena na analýzu stávající propagační strategie a na návrh strategie nové. Součástí práce je i přehled příjmů organizace při stávající propagaci a odhad příjmu, kterých by organizace měla dosáhla po zavedení propagace.
Anotace v angličtině
The thesis proposes a new promotional strategy of a particular cultural and historical monument. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical.
The theoretical part is explained in detail the concept of promotion and a marketing communication mix .
The practical part is focused on analyzing the current promotional strategy and to draft a new strategy. The thesis also includes incomes organizations during the current promotion and an estimate of income, that the organization should be achieved after the implementation of promotion.
The cultural and historical monument, the promotion, communication mix, the promotion strategy
Zásady pro vypracování
Cílem mé bakalářské práce je navrhnutí nové propagační strategie organizace Zámek Děčín a zjištění vlivu této změny na příjmy dané organizace.
Struktura (obsah) práce:
1. Nezisková organizace
2. Analýza stávající strategie propagace
3. Návrh nové strategie propagace
4. Příjmy organizace před a po zavedení strategie propagace
5. Formula závěru, doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem mé bakalářské práce je navrhnutí nové propagační strategie organizace Zámek Děčín a zjištění vlivu této změny na příjmy dané organizace.
Struktura (obsah) práce:
1. Nezisková organizace
2. Analýza stávající strategie propagace
3. Návrh nové strategie propagace
4. Příjmy organizace před a po zavedení strategie propagace
5. Formula závěru, doporučení
Seznam doporučené literatury
1. DONALD, B.; KENNETH, E. C.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. BIZBOOKS, Praha 2008
2. FORET, M.; PROCHÁZKA, P.; URBÁNEK, T.: Marketing: základy a principy. Computer Press, Brno 2005
3. KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing a.s., Praha 2007
4. MERLÍČKOVÁ, R.: Neziskové organizace: vznik, účetnictví, daně. ANAG, Olomouc 2011
Seznam doporučené literatury
1. DONALD, B.; KENNETH, E. C.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. BIZBOOKS, Praha 2008
2. FORET, M.; PROCHÁZKA, P.; URBÁNEK, T.: Marketing: základy a principy. Computer Press, Brno 2005
3. KOTLER, P.; ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing a.s., Praha 2007
4. MERLÍČKOVÁ, R.: Neziskové organizace: vznik, účetnictví, daně. ANAG, Olomouc 2011