Bakalářská práce se zabývá postavením firmy WITTE Automotive na regionálním trhu práce. Cílem práce je zjistit, jak je obyvateli regionu hodnocen jeden z významných zaměstnavatelů v Karlovarském kraji, firma WITTE Automotive. Dalším cílem je komparace firmy s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji. Cílů bylo dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Je uvedeno vyhodnocení jednotlivých otázek pomocí grafů a sématického diferenciálu, na jehož základě je možné porovnat image uvedených firem. Z výsledků sématického diferenciálu je zřejmé, jak je hodnocena firma WITTE Automotive v porovnání s dalšími čtyřmi významnými zaměstnavateli v Karlovarském kraji. V závěru práce je uveden návrh řešení pro zlepšení image firmy WITTE Automotive.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with the position of the company WITTE Automotive in the regional labour market. The aim of the thesis is to find out how is the one of the major employers in the Karlovy Vary Region, WITTE Automotive, assessed by the inhabitants. The next aim is a comparison of the company with another important employers in the region. The objectives were achieved by using a questionnaire survey. Evaluation of individual questions is specified by using graphs and semantic differential, which pursuant is possible to compare the image of introduced companies. From the results of semantic differential is obvious how is the company WITTE Automotive valued in comparison with other four major employers in Karlovy Vary Region. In the end of the thesis are suggested solutions to improve the image of the company WITTE Automotive.
Klíčová slova
Druhy image, hodnocení, image firmy, Karlovarský kraj (Česko), komparace firem, společenská odpovědnost firem
Klíčová slova v angličtině
Comparison firms, corporate image, corporate social responsibility, evaluation, Karlovy Vary Region (Czech Republic), kinds of image
Rozsah průvodní práce
46 l., 9 l. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá postavením firmy WITTE Automotive na regionálním trhu práce. Cílem práce je zjistit, jak je obyvateli regionu hodnocen jeden z významných zaměstnavatelů v Karlovarském kraji, firma WITTE Automotive. Dalším cílem je komparace firmy s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji. Cílů bylo dosaženo pomocí dotazníkového šetření. Je uvedeno vyhodnocení jednotlivých otázek pomocí grafů a sématického diferenciálu, na jehož základě je možné porovnat image uvedených firem. Z výsledků sématického diferenciálu je zřejmé, jak je hodnocena firma WITTE Automotive v porovnání s dalšími čtyřmi významnými zaměstnavateli v Karlovarském kraji. V závěru práce je uveden návrh řešení pro zlepšení image firmy WITTE Automotive.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is concerned with the position of the company WITTE Automotive in the regional labour market. The aim of the thesis is to find out how is the one of the major employers in the Karlovy Vary Region, WITTE Automotive, assessed by the inhabitants. The next aim is a comparison of the company with another important employers in the region. The objectives were achieved by using a questionnaire survey. Evaluation of individual questions is specified by using graphs and semantic differential, which pursuant is possible to compare the image of introduced companies. From the results of semantic differential is obvious how is the company WITTE Automotive valued in comparison with other four major employers in Karlovy Vary Region. In the end of the thesis are suggested solutions to improve the image of the company WITTE Automotive.
Klíčová slova
Druhy image, hodnocení, image firmy, Karlovarský kraj (Česko), komparace firem, společenská odpovědnost firem
Klíčová slova v angličtině
Comparison firms, corporate image, corporate social responsibility, evaluation, Karlovy Vary Region (Czech Republic), kinds of image
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit, jak je obyvateli regionu hodnocen jeden z významných zaměstnavatelů v Karlovarském kraji - firma WITTE Automotive. Dalším cílem je komparace firmy s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji.
Struktura:
1. Image firmy
2. Charakteristika a image firmy WITTE Automotive
3. Komparace firmy WITTE Automotive s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji
4. Zhodnocení názorů obyvatel regionu na hlavní zaměstnavatele regionu
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit, jak je obyvateli regionu hodnocen jeden z významných zaměstnavatelů v Karlovarském kraji - firma WITTE Automotive. Dalším cílem je komparace firmy s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji.
Struktura:
1. Image firmy
2. Charakteristika a image firmy WITTE Automotive
3. Komparace firmy WITTE Automotive s dalšími významnými zaměstnavateli v kraji
4. Zhodnocení názorů obyvatel regionu na hlavní zaměstnavatele regionu
Seznam doporučené literatury
1. EGER, L., EGEROVÁ D.: Image školy. Technická univerzita v Liberci, Liberec 2002
2. NOVÝ, I.: Podniková kultura a identita. Vysoká škola ekonomická, Praha 1993
3. PELSMACKER, P. de, GEUENS M., BERHG, J. Van den.: Marketingová komunikace. Grada, Praha 2003
4. SVOBODA, V.: Public relations: moderně a účinně. Grada, Praha 2009
5. VYSEKALOVÁ, J.: Image a firemní identita. Grada, Praha 2009
Seznam doporučené literatury
1. EGER, L., EGEROVÁ D.: Image školy. Technická univerzita v Liberci, Liberec 2002
2. NOVÝ, I.: Podniková kultura a identita. Vysoká škola ekonomická, Praha 1993
3. PELSMACKER, P. de, GEUENS M., BERHG, J. Van den.: Marketingová komunikace. Grada, Praha 2003
4. SVOBODA, V.: Public relations: moderně a účinně. Grada, Praha 2009
5. VYSEKALOVÁ, J.: Image a firemní identita. Grada, Praha 2009