Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárensko-barový podnik, který je tematicky situovaný dle počítačových a jiných her.První část práce je spojena s teoretickými poznatky z oblasti marketingu služeb, hostinských zařízení a dále poznatky ohledně tvorby marketingového plánu.Druhá část je analytickou částí, která se skládá z několika analýz a dotazníkového šetření, na jejichž základech je společně s teoretickými poznatky vytvořen konkrétní marketingový plán kavárensko-barového zařízení.
Anotace v angličtině
The point of my Bachelor thesis is to build a marketing plan for a café-bar company which is thematicaly situated according to computer games and the others.THe first part of my work is connected with theoreticall knowledge from a marketing service, catering facilities and so knowledge about creating a marketing plan.THe second part is an analytical par, consisting of several analyzes and questionnaire surveys and on its basetogether with theoretical knowledge was created a specific marketing plan of the café-bar facility.
Klíčová slova
marketing služeb, analýza konkurence, analýza SWOT, analýza PEST, vlastní marketingový plán, marketingový plán café baru "Play Café"
Klíčová slova v angličtině
marketing services, competitive analysis, SWOT analysis, PEST analysis, own marketing plan, marketing plan of café bar "Play Café"
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárensko-barový podnik, který je tematicky situovaný dle počítačových a jiných her.První část práce je spojena s teoretickými poznatky z oblasti marketingu služeb, hostinských zařízení a dále poznatky ohledně tvorby marketingového plánu.Druhá část je analytickou částí, která se skládá z několika analýz a dotazníkového šetření, na jejichž základech je společně s teoretickými poznatky vytvořen konkrétní marketingový plán kavárensko-barového zařízení.
Anotace v angličtině
The point of my Bachelor thesis is to build a marketing plan for a café-bar company which is thematicaly situated according to computer games and the others.THe first part of my work is connected with theoreticall knowledge from a marketing service, catering facilities and so knowledge about creating a marketing plan.THe second part is an analytical par, consisting of several analyzes and questionnaire surveys and on its basetogether with theoretical knowledge was created a specific marketing plan of the café-bar facility.
Klíčová slova
marketing služeb, analýza konkurence, analýza SWOT, analýza PEST, vlastní marketingový plán, marketingový plán café baru "Play Café"
Klíčová slova v angličtině
marketing services, competitive analysis, SWOT analysis, PEST analysis, own marketing plan, marketing plan of café bar "Play Café"
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro tematicky zaměřený café bar "PlayCafé" v Teplicích.
Struktura práce:
1. Teoretické zakotvení pojmu marketingový plán
2. Dotazníkové šetření
3. Marketingový mix café baru
4. Vlastní marketingový plán
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro tematicky zaměřený café bar "PlayCafé" v Teplicích.
Struktura práce:
1. Teoretické zakotvení pojmu marketingový plán
2. Dotazníkové šetření
3. Marketingový mix café baru
4. Vlastní marketingový plán
Seznam doporučené literatury
Foret, M. (2010). Marketing pro začátečníky: efektivně a moderně. Brno: Computer Press.
Kotler, P.(2013). Marketing management. Praha: Grada
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada
Stoličný, P. (2015). Dějiny kultury pro hotelnictví a cestovní ruch. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová.
Kincl, J. (2004) Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing.
Seznam doporučené literatury
Foret, M. (2010). Marketing pro začátečníky: efektivně a moderně. Brno: Computer Press.
Kotler, P.(2013). Marketing management. Praha: Grada
Vaštíková, M. (2014). Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada
Stoličný, P. (2015). Dějiny kultury pro hotelnictví a cestovní ruch. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová.
Kincl, J. (2004) Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing.