Bakalářská práce se zabývá zhodnocením měsíčních plánů tržeb v maloobchodní jednotce CROPP v Děčíně. Ta spadá pod společnost LPP Czech Republic, s. r. o., která je provozovatel několika obchodních řetězců známých značek. Jmenovitě zřizuje obchody Mohito, House, Sinsay, Reserved a CROPP. Předmětem činnosti těchto maloobchodních jednotek je prodej zboží a to především pánského a dámského módního oblečení, bot a módních doplňků. Práce se zaměřuje především na analýzu současného stavu vnitřního prostředí maloobchodní jednotky. Ta je provedena zejména se zaměřením na její měsíční tržby, sortiment zboží, skladbu zákazníků a situaci v řízení lidských zdrojů. Na základě provedených analýz a zároveň dotazníkového šetření jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zlepšení prosperity maloobchodní jednotky. Ta se promítne do finančního plánování.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis evaluates the monthly plans of sales in the retail unit CROPP in Decin. It falls under the company LPP Czech Republic, s. r. o., Which is the operator of several retail chains known brands. Namely setting up shops Mohito, House, Sinsay, Reserved and CROPP. The activities of these retail units selling goods mainly men's and women's fashion clothes, shoes and fashion accessories. The work focuses mainly on the analysis of the current state of the internal environment of the retail unit is a particular focus on its monthly sales, merchandise assortment, track customers and the situation in human resources management. Based on the analysis, while the questionnaire are possible solutions leading to improvement prospetity retail units. That translates into financial planning.
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením měsíčních plánů tržeb v maloobchodní jednotce CROPP v Děčíně. Ta spadá pod společnost LPP Czech Republic, s. r. o., která je provozovatel několika obchodních řetězců známých značek. Jmenovitě zřizuje obchody Mohito, House, Sinsay, Reserved a CROPP. Předmětem činnosti těchto maloobchodních jednotek je prodej zboží a to především pánského a dámského módního oblečení, bot a módních doplňků. Práce se zaměřuje především na analýzu současného stavu vnitřního prostředí maloobchodní jednotky. Ta je provedena zejména se zaměřením na její měsíční tržby, sortiment zboží, skladbu zákazníků a situaci v řízení lidských zdrojů. Na základě provedených analýz a zároveň dotazníkového šetření jsou navržena možná řešení, vedoucí ke zlepšení prosperity maloobchodní jednotky. Ta se promítne do finančního plánování.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis evaluates the monthly plans of sales in the retail unit CROPP in Decin. It falls under the company LPP Czech Republic, s. r. o., Which is the operator of several retail chains known brands. Namely setting up shops Mohito, House, Sinsay, Reserved and CROPP. The activities of these retail units selling goods mainly men's and women's fashion clothes, shoes and fashion accessories. The work focuses mainly on the analysis of the current state of the internal environment of the retail unit is a particular focus on its monthly sales, merchandise assortment, track customers and the situation in human resources management. Based on the analysis, while the questionnaire are possible solutions leading to improvement prospetity retail units. That translates into financial planning.
Cílem práce je zhodnotit a analyzovat tržby z prodeje obchodu CROPP v Děčíně, zjistit případné nedostatky a navrhnout možnosti řešení vedoucí ke zvýšení tržeb vybraného obchodu.
Struktura práce:
1. Vymezení pojmů maloobchod, tržby a výnosy
2. Současný stav vývoje tržeb ve vybrané maloobchodní jednotce
3. Zjištění příčin neplnění plánů tržeb
4. Návrhy na zlepšení vývoje tržeb
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnotit a analyzovat tržby z prodeje obchodu CROPP v Děčíně, zjistit případné nedostatky a navrhnout možnosti řešení vedoucí ke zvýšení tržeb vybraného obchodu.
Struktura práce:
1. Vymezení pojmů maloobchod, tržby a výnosy
2. Současný stav vývoje tržeb ve vybrané maloobchodní jednotce
3. Zjištění příčin neplnění plánů tržeb
4. Návrhy na zlepšení vývoje tržeb
Seznam doporučené literatury
1. BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada Publishing, Praha 2007
2. MARTINOVIČOVÁ, D.: Základy ekonomiky v podniku. Alfa Publishing, Praha 2006
3. STARZYCZNÁ, H.: Ekonomika obchodu. Slezská univerzita, Karviná 2003
4. VEBER, J.: Management. Management Press, Praha 2004
Seznam doporučené literatury
1. BLAŽKOVÁ, M.: Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada Publishing, Praha 2007
2. MARTINOVIČOVÁ, D.: Základy ekonomiky v podniku. Alfa Publishing, Praha 2006
3. STARZYCZNÁ, H.: Ekonomika obchodu. Slezská univerzita, Karviná 2003
4. VEBER, J.: Management. Management Press, Praha 2004