Tématem této bakalářské práce je Motivace kariérního postupu ve společnosti Oriflame. Tato bakalářská práce se tedy zaměřuje na motivaci členů multilevel marketingové společnosti Oriflame ČR. Cílem práce je zanalyzovat kariérní postup, posoudit hlavní motivy kosmetických poradců k rozvoji své kariéry a následně podat návrhy na možné zlepšení.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části je představena společnost Oriflame, vymezení pojmu multilevel marketing, popis běžného kariérního postupu a kariérního postupu ve společnosti Oriflame, motivace těchto členů a výhody těchto postupů. Ve druhé části je na základě dotazníku prozkoumána motivace kosmetických poradců. Na závěr následuje vyhodnocení šetření a návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis is Motivation for career advancement in the Oriflame company. This Bachelor's thesis focuses on the motivation of the members of the multilevel marketing company Oriflame in the Czech Republic. The purpose of this work is to analyze the career advancement, review the main motives of the cosmetic consultants to develop their career and then consequently suggest possible improvements.
Bachelor's work is divided into two parts. The first part introduces the Oriflame company, including the definition of multilevel marketing, a description of the normal career development and career advancement in the Oriflame company, the motivation of its members and the benefits of these advancements. Based on the questionnaires, the motivation of the cosmetic consultants is in the second part is further explored. In the conclusion, the evaluation of the survey and suggestions for improvement follow.
Klíčová slova
Multilevel marketing, Oriflame, kosmetický poradce, motivace, kariérní postup
Klíčová slova v angličtině
Multilevel marketing, Oriflame, cosmetic consultant, motivation, career advancement
Rozsah průvodní práce
52 s. (54 986 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je Motivace kariérního postupu ve společnosti Oriflame. Tato bakalářská práce se tedy zaměřuje na motivaci členů multilevel marketingové společnosti Oriflame ČR. Cílem práce je zanalyzovat kariérní postup, posoudit hlavní motivy kosmetických poradců k rozvoji své kariéry a následně podat návrhy na možné zlepšení.
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V první části je představena společnost Oriflame, vymezení pojmu multilevel marketing, popis běžného kariérního postupu a kariérního postupu ve společnosti Oriflame, motivace těchto členů a výhody těchto postupů. Ve druhé části je na základě dotazníku prozkoumána motivace kosmetických poradců. Na závěr následuje vyhodnocení šetření a návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis is Motivation for career advancement in the Oriflame company. This Bachelor's thesis focuses on the motivation of the members of the multilevel marketing company Oriflame in the Czech Republic. The purpose of this work is to analyze the career advancement, review the main motives of the cosmetic consultants to develop their career and then consequently suggest possible improvements.
Bachelor's work is divided into two parts. The first part introduces the Oriflame company, including the definition of multilevel marketing, a description of the normal career development and career advancement in the Oriflame company, the motivation of its members and the benefits of these advancements. Based on the questionnaires, the motivation of the cosmetic consultants is in the second part is further explored. In the conclusion, the evaluation of the survey and suggestions for improvement follow.
Klíčová slova
Multilevel marketing, Oriflame, kosmetický poradce, motivace, kariérní postup
Klíčová slova v angličtině
Multilevel marketing, Oriflame, cosmetic consultant, motivation, career advancement
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zanalyzovat kariérní postup, posoudit hlavní motivy kosmetických poradců k rozvoji své kariéry a následně podat návrhy na možné zlepšení.
Struktura práce:
1. Charakteristika osobního prodeje v systému víceúrovňového marketingu
2. Analýza kariérního postupu ve společnosti Oriflame
3. Zkoumání problematiky dotazníkovým šetřením
4. Vyhodnocení a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zanalyzovat kariérní postup, posoudit hlavní motivy kosmetických poradců k rozvoji své kariéry a následně podat návrhy na možné zlepšení.
Struktura práce:
1. Charakteristika osobního prodeje v systému víceúrovňového marketingu
2. Analýza kariérního postupu ve společnosti Oriflame
3. Zkoumání problematiky dotazníkovým šetřením
4. Vyhodnocení a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. ADAIR, J. a VORLÍČKOVÁ L.: Efektivní motivace. Nový Zlíchov: Alfa Publishing, 2004
2. FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003
3. PROVAZNÍK, V. a KOMÁRKOVÁ R.: Motivace pracovního jednání. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2004
4. STÝBLO, J.: Lidský kapitál v nové ekonomice. Praha: Professional publishing, 2001
5. VENDEL, Š.: Kariérní poradenství. Praha: Grada, 2008
Seznam doporučené literatury
1. ADAIR, J. a VORLÍČKOVÁ L.: Efektivní motivace. Nový Zlíchov: Alfa Publishing, 2004
2. FORET, M.: Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2003
3. PROVAZNÍK, V. a KOMÁRKOVÁ R.: Motivace pracovního jednání. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2004
4. STÝBLO, J.: Lidský kapitál v nové ekonomice. Praha: Professional publishing, 2001
5. VENDEL, Š.: Kariérní poradenství. Praha: Grada, 2008