Bakalářská práce analyzuje problematiku získávání zaměstnanců do zákaznického centra u společnosti O2 Czech Republic a.s.. Cílem práce je zhodnotit proces získávání pracovníků na určené pracovní pozice a to s důrazem na oslovení vhodných uchazečů o práci. Firma měla nedostatek vhodných uchazečů o práci, proto se bakalářská práce zaměřuje na nalezení vhodných charakteristik kandidátů a na to, kde hledají pracovní nabídky. Výsledek práce se ztotožňuje se změnou nově započaté zaměstnanecké strategii firmy, a proto autorka doporučuje ubírat se tímto směrem.
Anotace v angličtině
The thesis analyzes the problems of recruitment to customer service from O2 Czech Republic a.s.. The aim is to evaluate the process of recruitment to the designated position, and with an emphasis on addressing suitable candidates for the job. The company had a lack of suitable job seekers, so the thesis focuses on finding appropriate candidates and characteristics of where they are looking for jobs. Result of work is equated with the change of newly commenced employment strategy of the company, and therefore the author advises to take this course.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, Nábor pracovníků, Získávání pracovníka z doporučení známého, Agentura práce, E-recruitment, Výběr pracovníků
Klíčová slova v angličtině
Human Resource Management, Recruiting, Recruitment of recommendations of known, Job agency, E-recruitment, Selection of employees
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje problematiku získávání zaměstnanců do zákaznického centra u společnosti O2 Czech Republic a.s.. Cílem práce je zhodnotit proces získávání pracovníků na určené pracovní pozice a to s důrazem na oslovení vhodných uchazečů o práci. Firma měla nedostatek vhodných uchazečů o práci, proto se bakalářská práce zaměřuje na nalezení vhodných charakteristik kandidátů a na to, kde hledají pracovní nabídky. Výsledek práce se ztotožňuje se změnou nově započaté zaměstnanecké strategii firmy, a proto autorka doporučuje ubírat se tímto směrem.
Anotace v angličtině
The thesis analyzes the problems of recruitment to customer service from O2 Czech Republic a.s.. The aim is to evaluate the process of recruitment to the designated position, and with an emphasis on addressing suitable candidates for the job. The company had a lack of suitable job seekers, so the thesis focuses on finding appropriate candidates and characteristics of where they are looking for jobs. Result of work is equated with the change of newly commenced employment strategy of the company, and therefore the author advises to take this course.
Klíčová slova
Řízení lidských zdrojů, Nábor pracovníků, Získávání pracovníka z doporučení známého, Agentura práce, E-recruitment, Výběr pracovníků
Klíčová slova v angličtině
Human Resource Management, Recruiting, Recruitment of recommendations of known, Job agency, E-recruitment, Selection of employees
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnotit proces získávání pracovníků na určené pracovní pozice a to s důrazem na způsoby oslovení vhodných uchazečů o práci. Na základě výsledků z dotazování navrhnu změny v umístění nabídky práce a zároveň doporučím případnou úpravu procesu k získávání uchazečů.
Struktura (obsah) práce:
1. Zabezpečení lidských zdrojů, nábor a výběr zaměstnanců
2. Zhodnocení procesu získávání pracovníků, popis společnosti
3. Typologie potencionálních uchazečů o práci, zjištění preferencí způsobu vyhledávání pracovních míst jednotlivých typů uchazečů
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnotit proces získávání pracovníků na určené pracovní pozice a to s důrazem na způsoby oslovení vhodných uchazečů o práci. Na základě výsledků z dotazování navrhnu změny v umístění nabídky práce a zároveň doporučím případnou úpravu procesu k získávání uchazečů.
Struktura (obsah) práce:
1. Zabezpečení lidských zdrojů, nábor a výběr zaměstnanců
2. Zhodnocení procesu získávání pracovníků, popis společnosti
3. Typologie potencionálních uchazečů o práci, zjištění preferencí způsobu vyhledávání pracovních míst jednotlivých typů uchazečů
Seznam doporučené literatury
1. DUDA, J.: Řízení lidských zdrojů. Key Publishing, Ostrava 2008
2. DVOŘÁKOVÁ, Z.: Personální řízení 1. Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, Praha 2001
3. HRONÍK, F.: Jak se nespálit při výběru zaměstnanců: podrobný průvodce výběrovým řízením. ComputerPress, Praha 1999
4. KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Grada, Praha 2006
5. MALÝ, V.: 2005. Marketingový výzkum, teorie a praxe. VŠE nakladatelství Oeconomica, Praha 2005
6. THOMSON, R.: Řízení lidí: Managingpeople. ASPI, Praha 2007
Seznam doporučené literatury
1. DUDA, J.: Řízení lidských zdrojů. Key Publishing, Ostrava 2008
2. DVOŘÁKOVÁ, Z.: Personální řízení 1. Vysoká škola ekonomická, Podnikohospodářská fakulta, Praha 2001
3. HRONÍK, F.: Jak se nespálit při výběru zaměstnanců: podrobný průvodce výběrovým řízením. ComputerPress, Praha 1999
4. KOZEL, R.: Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. Grada, Praha 2006
5. MALÝ, V.: 2005. Marketingový výzkum, teorie a praxe. VŠE nakladatelství Oeconomica, Praha 2005
6. THOMSON, R.: Řízení lidí: Managingpeople. ASPI, Praha 2007