Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost Restaurace Klobouk v Terezíně, která je jednou z chráněných provozoven neziskové organizace Diakonie Litoměřice, zabývající se uplatňováním osob se zdravotním postižením nebo sociálním znevýhodněním. V teoretickém zakotvení je uveden pohled na marketing služeb od více autorů. Restaurace má svou stálou klientelu, proto se bakalářská práce dále zaměřuje na vytvoření kalkulace pro víkendový provoz, kterým je myšlena otevírací doba o sobotách a nedělích. Cílem je navrhnout možnosti, které by vedli k větší konkurenceschopnosti. Pro dosažení tohoto cíle byla vytvořena kalkulace a dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing activities Restaurace Klobouk in Terezín, which is one of the protected, premises non-profit organization Diakonie Litoměřice, dealing with the implementation of people with disabilities or social disadvantages. The theoretical anchoring is viewed the marketing services from multiple authors. The restaurant has a regular clientele, so the thesis also focuses on creating calculations for weekend operation, which is meant opening hours on Saturdays and Sundays. The aim is to propose options that would lead to greater competitiveness. To achieve this goal was created calculations and survey.
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou činnost Restaurace Klobouk v Terezíně, která je jednou z chráněných provozoven neziskové organizace Diakonie Litoměřice, zabývající se uplatňováním osob se zdravotním postižením nebo sociálním znevýhodněním. V teoretickém zakotvení je uveden pohled na marketing služeb od více autorů. Restaurace má svou stálou klientelu, proto se bakalářská práce dále zaměřuje na vytvoření kalkulace pro víkendový provoz, kterým je myšlena otevírací doba o sobotách a nedělích. Cílem je navrhnout možnosti, které by vedli k větší konkurenceschopnosti. Pro dosažení tohoto cíle byla vytvořena kalkulace a dotazníkové šetření.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on marketing activities Restaurace Klobouk in Terezín, which is one of the protected, premises non-profit organization Diakonie Litoměřice, dealing with the implementation of people with disabilities or social disadvantages. The theoretical anchoring is viewed the marketing services from multiple authors. The restaurant has a regular clientele, so the thesis also focuses on creating calculations for weekend operation, which is meant opening hours on Saturdays and Sundays. The aim is to propose options that would lead to greater competitiveness. To achieve this goal was created calculations and survey.
Cílem je analyzovat marketingovou činnost chráněného pracoviště Klobouk v Terezíně a následně provést kalkulaci pro víkendový provoz.
Struktura
1. Charakteristika marketingové činnosti neziskové organizace
2. Marketingová činnost restaurace Klobouk
3. Dotazníkové šetření
4. Návrh a doporučení pro restauraci
Zásady pro vypracování
Cílem je analyzovat marketingovou činnost chráněného pracoviště Klobouk v Terezíně a následně provést kalkulaci pro víkendový provoz.
Struktura
1. Charakteristika marketingové činnosti neziskové organizace
2. Marketingová činnost restaurace Klobouk
3. Dotazníkové šetření
4. Návrh a doporučení pro restauraci
Seznam doporučené literatury
1. BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskových organizací. VeRBuM, Zlín 2011
2. KOTLER, P.: Marketing management. Grada, Praha 2007
3. KRÁL, B.: Manažerské účetnictví. Management Press, Praha 2006
4. POPESKO, B. Moderní metody řízení nákladů: jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. Grada, Praha 2009
5. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně. Grada, Praha 2014
Seznam doporučené literatury
1. BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskových organizací. VeRBuM, Zlín 2011
2. KOTLER, P.: Marketing management. Grada, Praha 2007
3. KRÁL, B.: Manažerské účetnictví. Management Press, Praha 2006
4. POPESKO, B. Moderní metody řízení nákladů: jak dosáhnout efektivního vynakládání nákladů a jejich snížení. Grada, Praha 2009
5. VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing služeb: efektivně a moderně. Grada, Praha 2014