Má diplomová práce je orientována na současný trh s bankovními studentskými účty se zaměřením na produkt eKonto STUDENT, který je jako jediný v současné době spojen s měsíčním paušálním poplatkem. Cílem mého projektu je ověřit, jaké důvody vedly studenty k založení účtu eKonto STUDENT u společnosti Raiffeisenbank a.s.. ČR a jakými způsoby by bylo možné přimět více studentů k založení účtu u zmiňovaného bankovního domu. První část práce se věnuje obecné charakteristice bankovních produktů, následně probíhá bližší seznámení čtenáře s problematikou studentských účtů. V praktické části bude uvedena analýza dotazníkového šetření, které bude prováděno na studentech Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Závěrem práce vzniknou doporučení, která poslouží jako zdroj důležitých informací pro Raiffeisenbank a.s. ČR (dále jen RB) o tom, jaké jsou v současné době důvody vedoucí klienty k založení účtu eKonto STUDENT a jaké podmínky by mohly klienty donutit k přechodu do daného bankovního ústavu.
Anotace v angličtině
My diploma thesis is focused on the current market with student accounts focusing on eKonto STUDENT, which is currently the only one account associated with a monthly fee. The aim of my project is to verify, what reasons have led students to open account eKonto STUDENT at Raiffeisenbank a.s. Czech Republic and the ways in which it would be possible to induce more students to the establishment of the account with the mentioned bank. The first part of the thesis will be devoted to general characteristics of banking products, and then will be in the work described student accounts. In the practical part will be listed analysis of the questionnaire survey that will be conducted on the students of the University of Jan Evangelista Purkyně. Finally, in the thesis are listed recommendations, which will serve as a source of important information for Raiffeisenbank a.s. Czech Republic (hereinafter referred to as RB) on what are currently the reasons leading clients to create user account eKonto STUDENT and in what conditions are for clients important.
Student bank account, bank account, payment card, payments, loan.
Rozsah průvodní práce
90 s. (127 879 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Má diplomová práce je orientována na současný trh s bankovními studentskými účty se zaměřením na produkt eKonto STUDENT, který je jako jediný v současné době spojen s měsíčním paušálním poplatkem. Cílem mého projektu je ověřit, jaké důvody vedly studenty k založení účtu eKonto STUDENT u společnosti Raiffeisenbank a.s.. ČR a jakými způsoby by bylo možné přimět více studentů k založení účtu u zmiňovaného bankovního domu. První část práce se věnuje obecné charakteristice bankovních produktů, následně probíhá bližší seznámení čtenáře s problematikou studentských účtů. V praktické části bude uvedena analýza dotazníkového šetření, které bude prováděno na studentech Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Závěrem práce vzniknou doporučení, která poslouží jako zdroj důležitých informací pro Raiffeisenbank a.s. ČR (dále jen RB) o tom, jaké jsou v současné době důvody vedoucí klienty k založení účtu eKonto STUDENT a jaké podmínky by mohly klienty donutit k přechodu do daného bankovního ústavu.
Anotace v angličtině
My diploma thesis is focused on the current market with student accounts focusing on eKonto STUDENT, which is currently the only one account associated with a monthly fee. The aim of my project is to verify, what reasons have led students to open account eKonto STUDENT at Raiffeisenbank a.s. Czech Republic and the ways in which it would be possible to induce more students to the establishment of the account with the mentioned bank. The first part of the thesis will be devoted to general characteristics of banking products, and then will be in the work described student accounts. In the practical part will be listed analysis of the questionnaire survey that will be conducted on the students of the University of Jan Evangelista Purkyně. Finally, in the thesis are listed recommendations, which will serve as a source of important information for Raiffeisenbank a.s. Czech Republic (hereinafter referred to as RB) on what are currently the reasons leading clients to create user account eKonto STUDENT and in what conditions are for clients important.
Student bank account, bank account, payment card, payments, loan.
Zásady pro vypracování
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci na trhu se studentskými účty, vymezit pohnutky, jež vedly současné klienty k založení účtu eKonto STUDENT a zjistit, jakým způsobem by bylo možné přilákat větší množství klientů.
Struktura práce:
1. Obecná charakteristika nabízených bankovních produktů
2. Bližší seznámení s problematikou studentských účtů
3. Analýza dotazníkového šetření.
4. Přehled důvodů, jež vedou studenty k založení účtu eKonto STUDENT a vydání doporučení, jakým způsobem přilákat více klientů
Zásady pro vypracování
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci na trhu se studentskými účty, vymezit pohnutky, jež vedly současné klienty k založení účtu eKonto STUDENT a zjistit, jakým způsobem by bylo možné přilákat větší množství klientů.
Struktura práce:
1. Obecná charakteristika nabízených bankovních produktů
2. Bližší seznámení s problematikou studentských účtů
3. Analýza dotazníkového šetření.
4. Přehled důvodů, jež vedou studenty k založení účtu eKonto STUDENT a vydání doporučení, jakým způsobem přilákat více klientů
Seznam doporučené literatury
1. BANAROVA, Michaela. Students' Satisfaction as a Competitive Advantage in the Financial Products Market: A Comparative Study. Journal of Competitiveness, 2014
2. DVOŘÁK, Petr. Bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha: Linde, 2005
3. LIŠKA, Petr, Štefan ELEK a Karel MAREK. Bankovní obchody. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2014
4. REVENDA, Zbyněk. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 5., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2012
5. SCHLOSSBERGER, Otakar. Platební služby. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012
Seznam doporučené literatury
1. BANAROVA, Michaela. Students' Satisfaction as a Competitive Advantage in the Financial Products Market: A Comparative Study. Journal of Competitiveness, 2014
2. DVOŘÁK, Petr. Bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha: Linde, 2005
3. LIŠKA, Petr, Štefan ELEK a Karel MAREK. Bankovní obchody. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2014
4. REVENDA, Zbyněk. Peněžní ekonomie a bankovnictví. 5., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2012
5. SCHLOSSBERGER, Otakar. Platební služby. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012