Tématem bakalářské práce je marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Přínos této práce spočívá v návrhu zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení cestovního ruchu. Bakalářská práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy a východiska marketingu a cestovního ruchu. Druhá část popisuje postavení a význam cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav. Třetí část je analytická, zaměřená na analýzu a hodnocení marketingových aktivit cestovního ruchu v Mladé Boleslavi. Cílem práce je zhodnocení aktuální situace marketingového řízení cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav a na základě jeho výsledků navržení zlepšení.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor thesis is the marketing of tourism in the statutory city of Mladá Boleslav. The contribution of this work lies on the proposal of improvement the current si-tuation at the marketing management of tourism. Bachelor thesis is divided into three parts. The first part is theoretical where are define basic concepts and starting points of the marke-ting of tourism. The second part describes the position and importance of the tourism in the town of Mladá Boleslav. The third part is analytical, focused on the analysis and evaluation of marketing activities of the tourism industry in Mladá Boleslav. The goal of this work is to evaluate the current situation of the marketing management of tourism in the city of Mladá Boleslav and according to its results suggest improvement.
Klíčová slova
Marketing, Cestovní ruch, Turistická a Informační centra, Informační systém, spolupráce, destinace
Klíčová slova v angličtině
Marketing, tourism, Tourist and information centers, Information Systems, Cooperation, Destination
Rozsah průvodní práce
41 s. (530540)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je marketing cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav. Přínos této práce spočívá v návrhu zlepšení aktuálního stavu marketingového řízení cestovního ruchu. Bakalářská práce je členěna do tří částí. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy a východiska marketingu a cestovního ruchu. Druhá část popisuje postavení a význam cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav. Třetí část je analytická, zaměřená na analýzu a hodnocení marketingových aktivit cestovního ruchu v Mladé Boleslavi. Cílem práce je zhodnocení aktuální situace marketingového řízení cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav a na základě jeho výsledků navržení zlepšení.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor thesis is the marketing of tourism in the statutory city of Mladá Boleslav. The contribution of this work lies on the proposal of improvement the current si-tuation at the marketing management of tourism. Bachelor thesis is divided into three parts. The first part is theoretical where are define basic concepts and starting points of the marke-ting of tourism. The second part describes the position and importance of the tourism in the town of Mladá Boleslav. The third part is analytical, focused on the analysis and evaluation of marketing activities of the tourism industry in Mladá Boleslav. The goal of this work is to evaluate the current situation of the marketing management of tourism in the city of Mladá Boleslav and according to its results suggest improvement.
Klíčová slova
Marketing, Cestovní ruch, Turistická a Informační centra, Informační systém, spolupráce, destinace
Klíčová slova v angličtině
Marketing, tourism, Tourist and information centers, Information Systems, Cooperation, Destination
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení aktuální situace marketingového řízení cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav a na základě jeho výsledků navržení jeho zlepšení.
Struktura (obsah) práce:
1. Postavení a význam cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav
2. Analýza a hodnocení marketingových aktivit cestovního ruchu v Mladé Boleslavi
3. Návrh zlepšení aktuálního stavu
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení aktuální situace marketingového řízení cestovního ruchu ve městě Mladá Boleslav a na základě jeho výsledků navržení jeho zlepšení.
Struktura (obsah) práce:
1. Postavení a význam cestovního ruchu ve statutárním městě Mladá Boleslav
2. Analýza a hodnocení marketingových aktivit cestovního ruchu v Mladé Boleslavi
3. Návrh zlepšení aktuálního stavu
Seznam doporučené literatury
1. BÁBÍK, J., DANČO, V., TŮMA, Z.: Propagace destinace z pohledu veřejné správy. Ministerstvo pro místní rozvoj, Praha 2007
2. JEŽEK, J., RUMPEL, P., SLACH, O.: Marketingový management obcí, měst a regionů. Ostrava 2007
3. KOTLER, P. a kol.: Moderní marketing. Grada, Praha 2007
Seznam doporučené literatury
1. BÁBÍK, J., DANČO, V., TŮMA, Z.: Propagace destinace z pohledu veřejné správy. Ministerstvo pro místní rozvoj, Praha 2007
2. JEŽEK, J., RUMPEL, P., SLACH, O.: Marketingový management obcí, měst a regionů. Ostrava 2007
3. KOTLER, P. a kol.: Moderní marketing. Grada, Praha 2007