Diplomová práce s názvem: Vizuální styl se v teoretické části zabývá jednotným
vizuálním stylem jako důležitým prvkem grafického designu a pojmem, který
nefunguje jen v prostředí grafického designu, ale tvoří ucelený mechanismus, který
využíváme v mnoha oblastech života. Podrobně jsou rozebrány metody vizuálního
stylu a jeho prvky.
V praktické části je popsán vlastní postup tvorby na jednotném vizuálním stylu nově
vznikajícího designového studia Revír, kde je popsána nová metodika a nové využití
forem pro aplikace grafického designu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the theoretical concept of visual style.
The practical part describes the creation of the new design studio.
Diplomová práce s názvem: Vizuální styl se v teoretické části zabývá jednotným
vizuálním stylem jako důležitým prvkem grafického designu a pojmem, který
nefunguje jen v prostředí grafického designu, ale tvoří ucelený mechanismus, který
využíváme v mnoha oblastech života. Podrobně jsou rozebrány metody vizuálního
stylu a jeho prvky.
V praktické části je popsán vlastní postup tvorby na jednotném vizuálním stylu nově
vznikajícího designového studia Revír, kde je popsána nová metodika a nové využití
forem pro aplikace grafického designu.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the theoretical concept of visual style.
The practical part describes the creation of the new design studio.
- vytvoření značky
- filozofie propagace
- jednotný vizuální styl designového studia
- vytvoření propagačního videa
- zveřejnění a propagace identity
- systém a působení vizuálního stylu
- tiskoviny, obaly, web, katalog, letáky
- vizuální styl prezentace na Designbloku 2015
- firemní komunikace
- logomanuál
Zásady pro vypracování
- vytvoření značky
- filozofie propagace
- jednotný vizuální styl designového studia
- vytvoření propagačního videa
- zveřejnění a propagace identity
- systém a působení vizuálního stylu
- tiskoviny, obaly, web, katalog, letáky
- vizuální styl prezentace na Designbloku 2015
- firemní komunikace
- logomanuál
Seznam doporučené literatury
Chmel, Z.: Propagace, Public relations, Media, ANTE Brno, 1997
STUNKEN Marita, CARTWRIGHT Lisa, Studia vizuální kultury, 2009
BERGSTROM, Bo. Essentials of visual communication, 2009
Bystrov V. ml.: Image firmy má mnoho rozmer u, Bison & Rose
SVOBODA, Václav: Corporate Identity, 2003
KOHOUT, Jaroslav: Veřejné mínění, image a metody public relations, 1999
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří: Image a firemní identita, 2009
Bystrov V. ml.: Image firmy má mnoho rozmer u, Bison & Rose
Achterholt, Gertrud: Corporate Identity: in zehn Arbeitsschritten die
eigene Identität finden und umsetzen, 1988
Možnosti vizuálních studií (Obrazy, texty, interpretace). M.Filipová, M.Rampley (ed.), Společnost pro odbornou literaturu, Brno 2007
Rowden, Mark: Identity: transforming performance through integrated
identity management, 2004
A History of Graphic Design, P.B. Meggs, New York, 1998
Typhography, Philipp Luidl, Könemann , Köln 1998
Seznam doporučené literatury
Chmel, Z.: Propagace, Public relations, Media, ANTE Brno, 1997
STUNKEN Marita, CARTWRIGHT Lisa, Studia vizuální kultury, 2009
BERGSTROM, Bo. Essentials of visual communication, 2009
Bystrov V. ml.: Image firmy má mnoho rozmer u, Bison & Rose
SVOBODA, Václav: Corporate Identity, 2003
KOHOUT, Jaroslav: Veřejné mínění, image a metody public relations, 1999
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří: Image a firemní identita, 2009
Bystrov V. ml.: Image firmy má mnoho rozmer u, Bison & Rose
Achterholt, Gertrud: Corporate Identity: in zehn Arbeitsschritten die
eigene Identität finden und umsetzen, 1988
Možnosti vizuálních studií (Obrazy, texty, interpretace). M.Filipová, M.Rampley (ed.), Společnost pro odbornou literaturu, Brno 2007
Rowden, Mark: Identity: transforming performance through integrated
identity management, 2004
A History of Graphic Design, P.B. Meggs, New York, 1998
Typhography, Philipp Luidl, Könemann , Köln 1998