Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využívání tarifů mobilních operátorů studenty FSE UJEP. V úvodu práce jsou popsáni mobilní operátoři, virtuální mobilní operátoři a použité statistické metody. Poté bylo provedeno elektronické dotazníkové šetření zaměřené na virtuální mobilní operátory. Získaná data byla vyhodnocena popisem a statistickými metodami. Zjištěné výsledky poslouží k určení preferencí studentů při využívání služeb mobilních operátorů.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the analysis of the use of mobile operator´s tariffs by students of FSE UJEP. At the start of thesis are described mobile operators, mobile virtual operators and used statistic methods. After that, electronic questionnaire was carried out and aimed at virtual mobile operators. The data were analyzed by description and statistical methods. The results will be used to determine the preferences of students when using the services of mobile operators.
Klíčová slova
Internet v mobilu, Marketingový výzkum, Mobilní operátor, Paušál, Statistický test, Studenti FSE, Virtuální mobilní operátor
Klíčová slova v angličtině
Mobile Internet, Marketing research, Mobile operator, Monthly fee, Statistical test, Students FSE, Virtual mobile operator
Rozsah průvodní práce
69 s.(87 000)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu využívání tarifů mobilních operátorů studenty FSE UJEP. V úvodu práce jsou popsáni mobilní operátoři, virtuální mobilní operátoři a použité statistické metody. Poté bylo provedeno elektronické dotazníkové šetření zaměřené na virtuální mobilní operátory. Získaná data byla vyhodnocena popisem a statistickými metodami. Zjištěné výsledky poslouží k určení preferencí studentů při využívání služeb mobilních operátorů.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the analysis of the use of mobile operator´s tariffs by students of FSE UJEP. At the start of thesis are described mobile operators, mobile virtual operators and used statistic methods. After that, electronic questionnaire was carried out and aimed at virtual mobile operators. The data were analyzed by description and statistical methods. The results will be used to determine the preferences of students when using the services of mobile operators.
Klíčová slova
Internet v mobilu, Marketingový výzkum, Mobilní operátor, Paušál, Statistický test, Studenti FSE, Virtuální mobilní operátor
Klíčová slova v angličtině
Mobile Internet, Marketing research, Mobile operator, Monthly fee, Statistical test, Students FSE, Virtual mobile operator
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popis a analýza trhu mobilních operátorů a zjištění preferencí využívaných tarifů u studentů UJEP pomocí dotazníkového šetření.
Struktura práce:
1. Charakteristika trhu mobilních operátorů se zaměřením na virtuální operátory
2. Dotazníkové šetření mezi studenty UJEP
3. Zhodnocení výsledků dotazníkového šetření
4. Interpretace zjištěných výsledků
Zásady pro vypracování
Cílem práce je popis a analýza trhu mobilních operátorů a zjištění preferencí využívaných tarifů u studentů UJEP pomocí dotazníkového šetření.
Struktura práce:
1. Charakteristika trhu mobilních operátorů se zaměřením na virtuální operátory
2. Dotazníkové šetření mezi studenty UJEP
3. Zhodnocení výsledků dotazníkového šetření
4. Interpretace zjištěných výsledků
Seznam doporučené literatury
1. HENDL, J.: Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Portál, Praha 2006
2. HINDLS, R., HRONOVÁ, S., SEGER, J.: Statistika pro ekonomy. Professional Publishing, Praha 2006
3. MALÝ, V.: Marketingový výzkum: teorie a praxe. Oeconomica, Praha 2004
4. ŘEZANKOVÁ, H.: Analýza dat z dotazníkových šetření. Professional Publishing, Praha 2011
5. VÍTEK, M.: Ekonomika telekomunikací. České vysoké učení technické, Praha 2009
Seznam doporučené literatury
1. HENDL, J.: Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. Portál, Praha 2006
2. HINDLS, R., HRONOVÁ, S., SEGER, J.: Statistika pro ekonomy. Professional Publishing, Praha 2006
3. MALÝ, V.: Marketingový výzkum: teorie a praxe. Oeconomica, Praha 2004
4. ŘEZANKOVÁ, H.: Analýza dat z dotazníkových šetření. Professional Publishing, Praha 2011
5. VÍTEK, M.: Ekonomika telekomunikací. České vysoké učení technické, Praha 2009