Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky.
Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím pracovníkem, který je dále bude implementovat do společnosti. Cílem firmy je dosáhnout maximálního zisku.
Závěrem práce je zhodnocení dotazníkového šetření, návrh strategie, implementace strategie do firmy a její doporučená kontrola.
Anotace v angličtině
The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit.
The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. Preparatory suggestions are consulted with a directing employee who will then implement these further into the society. The goal of the company is to reach maximum profit.
The outcome of the thesis is to evaluate the survey, suggested strategies, the implementation of the strategy into the company and its recommended inspection.
Bakalářská práce na téma Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s. r. o., představuje samostatný podnik, jeho produkt a analyzuje marketingové prostředí, marketingový mix, strategii podniku a strategii podnikatelské jednotky.
Cílem bakalářské práce je vytvořit vhodnou strategii na základě získaných údajů z dotazníkového šetření a informací od společnosti. Připravené návrhy se konzultují s řídícím pracovníkem, který je dále bude implementovat do společnosti. Cílem firmy je dosáhnout maximálního zisku.
Závěrem práce je zhodnocení dotazníkového šetření, návrh strategie, implementace strategie do firmy a její doporučená kontrola.
Anotace v angličtině
The topic of the Bachelor Thesis, Production and Implementation of the strategy LoPe Fruit, s. r. o., presents independent establishment and its product.It analyses marketing environment, marketing mix, the strategy of the company and the strategy of an entrepreneurial unit.
The aim of this study is to develop a suitable strategy based on the facts gained from the survey and also from the society. Preparatory suggestions are consulted with a directing employee who will then implement these further into the society. The goal of the company is to reach maximum profit.
The outcome of the thesis is to evaluate the survey, suggested strategies, the implementation of the strategy into the company and its recommended inspection.
Cílem je vytvořit a následně implementovat strategii podniku LoPe Fruit, s.r.o.
Struktura práce:
1. Představení podniku
2. Analýza prostředí
3. SWOT analýza
4. Upřesnění cíle
5. Tvorba strategie podniku
6. Implementace strategie
7. Zhodnocení
8. Kontrola
Zásady pro vypracování
Cílem je vytvořit a následně implementovat strategii podniku LoPe Fruit, s.r.o.
Struktura práce:
1. Představení podniku
2. Analýza prostředí
3. SWOT analýza
4. Upřesnění cíle
5. Tvorba strategie podniku
6. Implementace strategie
7. Zhodnocení
8. Kontrola
Seznam doporučené literatury
1.FORET, M. Marketing pro začátečníky. 1.vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008.
ISBN 978-80-251-1942-6
2.KOTLER, P., K.L. KELLER. Marketing management. 12.vyd. Praha: Grada
Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
3.KAŠÍK, M. Marketing při utváření podnikové strategie. 2.vyd. Praha:
Vysoká škola finanční a správní, 2012. ISBN 978-80-7408-060-9
4.MCDONALD, M. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1.vyd. Brno:
Bizbooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8
Seznam doporučené literatury
1.FORET, M. Marketing pro začátečníky. 1.vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2008.
ISBN 978-80-251-1942-6
2.KOTLER, P., K.L. KELLER. Marketing management. 12.vyd. Praha: Grada
Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1359-5
3.KAŠÍK, M. Marketing při utváření podnikové strategie. 2.vyd. Praha:
Vysoká škola finanční a správní, 2012. ISBN 978-80-7408-060-9
4.MCDONALD, M. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1.vyd. Brno:
Bizbooks, 2012. ISBN 978-80-265-0014-8