Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále se práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti městského marketingu, včetně marketingového mixu. Úvodem do praktické části je charakteristika města Lovosice. Poznatky z teoretické části byly aplikovány na praktickou část. Pro naplnění cíle práce bylo provedeno místní šetření, které mělo za úkol zjistit hodnocení marketingových aktivit z pohledu občanů města. Dílčím prostředkem ke zjišťování realizace marketingových aktivit města Lovosice sloužil rozbor vybraných nástrojů marketingového mixu. Závěrem práce byly zhodnoceny marketingové aktivity města a následně byly doloženy návrhy a doporučení na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing of municipality. Next, the work deals with theoretical knowledge of the municipality marketing, including a marketing mix. The introduction to the practical part is characteristic of the town Lovosice. The theoretical part was applied to the practical part. To fulfill the goals of this work, a local investigation was carried out to determine the evaluation of the marketing activities for citizens of the city. A partial means to detect the implementation of marketing activities of the Lovosice town was the analysis of the selected equipments of the marketing mix. The conclusion of the thesis evaluated marketing activities of the city with proposals and recommendations for their improvement.
Klíčová slova
marketing města, marketingový mix, marketing služeb, komunikační mix, město Lovosice
Klíčová slova v angličtině
marketing of municipality, marketing mix, marketing of services, communication mix, Lovosice town
Rozsah průvodní práce
55 s. 104 550 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Městský marketing se v dnešní době stává téměř nezbytnou součástí moderně rozvíjejícího se města. Bakalářská práce se zaměřuje na téma marketing města Lovosice, její cíl je zjišťování realizace jeho marketingových aktivit. Práce je koncipována na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V první části práce uvádí do problematiky marketingu měst a zároveň srovnává podnikový a městský marketing. Dále se práce zabývá teoretickými poznatky z oblasti městského marketingu, včetně marketingového mixu. Úvodem do praktické části je charakteristika města Lovosice. Poznatky z teoretické části byly aplikovány na praktickou část. Pro naplnění cíle práce bylo provedeno místní šetření, které mělo za úkol zjistit hodnocení marketingových aktivit z pohledu občanů města. Dílčím prostředkem ke zjišťování realizace marketingových aktivit města Lovosice sloužil rozbor vybraných nástrojů marketingového mixu. Závěrem práce byly zhodnoceny marketingové aktivity města a následně byly doloženy návrhy a doporučení na jejich zlepšení.
Anotace v angličtině
Marketing of municipality nowadays is becoming on essential part of a modern developing city. This thesis focuses on the topic of marketing the Lovosice town, its goal is to find out the realization of its marketing activities. The work is devided into two parts, theoretical and practical. The first part introduces the issues of the marketing of municipality, and compares the corporate and marketing of municipality. Next, the work deals with theoretical knowledge of the municipality marketing, including a marketing mix. The introduction to the practical part is characteristic of the town Lovosice. The theoretical part was applied to the practical part. To fulfill the goals of this work, a local investigation was carried out to determine the evaluation of the marketing activities for citizens of the city. A partial means to detect the implementation of marketing activities of the Lovosice town was the analysis of the selected equipments of the marketing mix. The conclusion of the thesis evaluated marketing activities of the city with proposals and recommendations for their improvement.
Klíčová slova
marketing města, marketingový mix, marketing služeb, komunikační mix, město Lovosice
Klíčová slova v angličtině
marketing of municipality, marketing mix, marketing of services, communication mix, Lovosice town
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjišťování realizace marketingových aktivit města Lovosice a návrh na jejich možné zlepšení.
Struktura práce:
1. Vymezení pojmu marketing měst a obcí
2. Marketing města Lovosice
3. Místní šetření, které se týká marketingových aktivit města
4. Návrhy a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjišťování realizace marketingových aktivit města Lovosice a návrh na jejich možné zlepšení.
Struktura práce:
1. Vymezení pojmu marketing měst a obcí
2. Marketing města Lovosice
3. Místní šetření, které se týká marketingových aktivit města
4. Návrhy a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. HÁLEK, V.: Marketing obcí. Gaudeamus, Hradec Králové 2008
2. JANEČKOVÁ, J., VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999
3. JEŽEK, J., RUMPEL, P., SLACH, O.: Marketingový management obcí, měst a regionů: manuál pro potřeby praxe. Ostravská univerzita, Ostrava 2007
4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, Praha 2004
5. SKOŘEPA, L., JEŽEK, J., JEŽKOVÁ, R.: Marketing měst a obcí. Vysoká škola evropských a regionálních studií,České Budějovice 2008
Seznam doporučené literatury
1. HÁLEK, V.: Marketing obcí. Gaudeamus, Hradec Králové 2008
2. JANEČKOVÁ, J., VAŠTÍKOVÁ, M.: Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999
3. JEŽEK, J., RUMPEL, P., SLACH, O.: Marketingový management obcí, měst a regionů: manuál pro potřeby praxe. Ostravská univerzita, Ostrava 2007
4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, Praha 2004
5. SKOŘEPA, L., JEŽEK, J., JEŽKOVÁ, R.: Marketing měst a obcí. Vysoká škola evropských a regionálních studií,České Budějovice 2008