Cílem této bakalářské práce je využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů odlišení se od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na prostředí, které podnik ovlivňuje. Dále se věnuje cílenému marketingu a představuje za pomoci odborného textu koncepci marketingového mixu 4P. Praktická část skládající se ze dvou kapitol nejdříve popisuje společnost Ascendum Stavební stroje Czech, s. r. o., kde je blíže popsaný marketingový mix firmy. Druhá praktická kapitola uvádí výsledky místního šetření mezi zákazníky dané společnosti. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny návrhy a doporučení pro jednotlivé prvky modelu 4P, které pomáhají dosáhnout stanoveného cíle práce.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is utilization of marketing strategy in the sphere of marketing mix of chosen society and following setting of suggestion how to distinguish from competition. The theoretical part is aim edit setting influencing the company and aim in marketing. This part also presents conception of marketing mix 4P by means of professional text. The practical part consists of two chapters. The first one describes company Ascendum Building machines Czech, s. r. o, where the marketing mix of firms describe closer. The second chapter introduces results of local research between clients of the company. On the base of these results the proposals and recommendation for separate elements of model 4P which help to reach the specified aim of work are given.
Klíčová slova
Marketingový mix, prostředí marketingu, nástroje marketingového mixu, marketingová strategie, stavební zařízení
Cílem této bakalářské práce je využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů odlišení se od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na prostředí, které podnik ovlivňuje. Dále se věnuje cílenému marketingu a představuje za pomoci odborného textu koncepci marketingového mixu 4P. Praktická část skládající se ze dvou kapitol nejdříve popisuje společnost Ascendum Stavební stroje Czech, s. r. o., kde je blíže popsaný marketingový mix firmy. Druhá praktická kapitola uvádí výsledky místního šetření mezi zákazníky dané společnosti. Na základě těchto výsledků jsou stanoveny návrhy a doporučení pro jednotlivé prvky modelu 4P, které pomáhají dosáhnout stanoveného cíle práce.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is utilization of marketing strategy in the sphere of marketing mix of chosen society and following setting of suggestion how to distinguish from competition. The theoretical part is aim edit setting influencing the company and aim in marketing. This part also presents conception of marketing mix 4P by means of professional text. The practical part consists of two chapters. The first one describes company Ascendum Building machines Czech, s. r. o, where the marketing mix of firms describe closer. The second chapter introduces results of local research between clients of the company. On the base of these results the proposals and recommendation for separate elements of model 4P which help to reach the specified aim of work are given.
Klíčová slova
Marketingový mix, prostředí marketingu, nástroje marketingového mixu, marketingová strategie, stavební zařízení
Cílem mé bakalářské práce je zjistit současné využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů na odlišení se od konkurence.
Struktura práce:
1. Teoretická východiska z oblasti marketingových strategií
2. Charakteristika firmy
3. Místní šetření spokojenosti zákazníků s činností firmy
4. Návrhy a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem mé bakalářské práce je zjistit současné využití marketingové strategie v oblasti marketingového mixu vybrané společnosti a následné stanovení návrhů na odlišení se od konkurence.
Struktura práce:
1. Teoretická východiska z oblasti marketingových strategií
2. Charakteristika firmy
3. Místní šetření spokojenosti zákazníků s činností firmy
4. Návrhy a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. JAKUBÍKOVÁ, D.: Strategický marketing. Grada, Praha 2013
2. KINCL, J.: Marketing podle trhů. Alfa Publishing, Praha 2004
3. KOTLER, P.: Moderní marketing. Grada, Praha 2007
4. KOTLER, P., KELLER K. L.: Marketing management. Grada, Praha 2013
5. KUMAR, N.: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Grada, Praha 2008
Seznam doporučené literatury
1. JAKUBÍKOVÁ, D.: Strategický marketing. Grada, Praha 2013
2. KINCL, J.: Marketing podle trhů. Alfa Publishing, Praha 2004
3. KOTLER, P.: Moderní marketing. Grada, Praha 2007
4. KOTLER, P., KELLER K. L.: Marketing management. Grada, Praha 2013
5. KUMAR, N.: Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. Grada, Praha 2008