Bakalářská práce "Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a.s." je věnovaná problematice obchodního jednání, při vnitrostátním a zahraničním obchodu, konkrétně prodeji průmyslových strojů ve zmíněné firmě. Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navržení zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti. Popisuje proces, dovednosti, druhy anebo zásady správné komunikace, průběh obchodního jednání z teoretického hlediska. V druhé, praktické části, se věnuje charakteristice a obchodní síti společnosti, nebo obchodnímu zastoupení společnosti, fungujícímu na několika odlišných bázích. Poměrně podrobně rozebírá podnikovou kulturu a obchodní jednání probíhající "na půdě" TOS VARNSDORF a.s. Část práce je zaměřená na spokojenost zákazníka s komunikací a jinými aspekty, při obchodním jednání manažerů prodeje, jež byla zjišťována dotazníkovým šetřením. Závěrem práce je poukázáno na trendy a moderní techniky vedoucí k možné lepší spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis named "Business dealing at TOS VARNSDORF Company" describes the problematic of the domestic and international dealing and selling of cutting machines in above mentioned company. It describes methods, skills, types or principles of correct communication and also process of dealing theoretically. In the second practical part the Bachelor's thesis describes characteristic, sales net and trading representatives of TOS VARNSDORF which are based on different bases. The Bachelor's thesis describes company culture and business dealing at TOS VARNSDORF "home ground". Part of the Bachelor's thesis presents customer´s satisfaction with communication and other aspects during the dealing with sales managers what was checked by direct mailing. Conclusion describes new trends and methods showing the way to improve the customer´s satisfaction.
Klíčová slova
obchodní jednání, obchodní zastoupení, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, kodex zaměstnance, podniková kultura
Klíčová slova v angličtině
Business meeting, business agency, customer´s satisfaction, communication with customer, employee code, company culture
Rozsah průvodní práce
71 s. (101 641 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a.s." je věnovaná problematice obchodního jednání, při vnitrostátním a zahraničním obchodu, konkrétně prodeji průmyslových strojů ve zmíněné firmě. Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navržení zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti. Popisuje proces, dovednosti, druhy anebo zásady správné komunikace, průběh obchodního jednání z teoretického hlediska. V druhé, praktické části, se věnuje charakteristice a obchodní síti společnosti, nebo obchodnímu zastoupení společnosti, fungujícímu na několika odlišných bázích. Poměrně podrobně rozebírá podnikovou kulturu a obchodní jednání probíhající "na půdě" TOS VARNSDORF a.s. Část práce je zaměřená na spokojenost zákazníka s komunikací a jinými aspekty, při obchodním jednání manažerů prodeje, jež byla zjišťována dotazníkovým šetřením. Závěrem práce je poukázáno na trendy a moderní techniky vedoucí k možné lepší spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis named "Business dealing at TOS VARNSDORF Company" describes the problematic of the domestic and international dealing and selling of cutting machines in above mentioned company. It describes methods, skills, types or principles of correct communication and also process of dealing theoretically. In the second practical part the Bachelor's thesis describes characteristic, sales net and trading representatives of TOS VARNSDORF which are based on different bases. The Bachelor's thesis describes company culture and business dealing at TOS VARNSDORF "home ground". Part of the Bachelor's thesis presents customer´s satisfaction with communication and other aspects during the dealing with sales managers what was checked by direct mailing. Conclusion describes new trends and methods showing the way to improve the customer´s satisfaction.
Klíčová slova
obchodní jednání, obchodní zastoupení, spokojenost zákazníka, komunikace se zákazníkem, kodex zaměstnance, podniková kultura
Klíčová slova v angličtině
Business meeting, business agency, customer´s satisfaction, communication with customer, employee code, company culture
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navrhnout zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti.
Struktura práce:
1. Teoretická část obchodního jednání
2. Charakteristika společnosti a její obchodní sítě
3. Místní šetření spokojenosti zákazníků ohledně průběhu obchodního jednání
4. Návrhy a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navrhnout zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti.
Struktura práce:
1. Teoretická část obchodního jednání
2. Charakteristika společnosti a její obchodní sítě
3. Místní šetření spokojenosti zákazníků ohledně průběhu obchodního jednání
4. Návrhy a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. BRABEC, J.: 33 základních dovedností pro obchodní jednání, Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-987-9
2. CARON, N.: Prodej problémových zákazníků, Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4049-2
3. DAWSON, R.: Tajemství efektivního vyjednávání, Anag, 2012, ISBN 9788072637645
4. KHELEROVÁ, V.: Komunikace a obchodní dovednosti manažera, Grada, 2010, ISBN 978-80-247-3566-5
5. KORDA, P.: Zlatá pravidla obchodního vyjednávání, Grada, 2011, ISBN 978-80-247-3752-2
Seznam doporučené literatury
1. BRABEC, J.: 33 základních dovedností pro obchodní jednání, Computer Press, 2003, ISBN 80-7226-987-9
2. CARON, N.: Prodej problémových zákazníků, Grada, 2012, ISBN 978-80-247-4049-2
3. DAWSON, R.: Tajemství efektivního vyjednávání, Anag, 2012, ISBN 9788072637645
4. KHELEROVÁ, V.: Komunikace a obchodní dovednosti manažera, Grada, 2010, ISBN 978-80-247-3566-5
5. KORDA, P.: Zlatá pravidla obchodního vyjednávání, Grada, 2011, ISBN 978-80-247-3752-2