Diplomová práce se zabývá hledáním vztahu mezi vlastní užitou a volnou fotografickou tvorbou praktickým pohledem studenta oboru Aplikovaná a reklamní fotografie, a to především v kontextu současné doby. Zaobírám se stručnou filosofií reklamy, postmoderní fotografií a základy teorie gestalt, kterou považuji za skvělého pomocníka při samotné tvorbě i sebereflexi.
Anotace v angličtině
My diploma thesis studies the relationship between personal and applied photographic work in a practical view of a student of Applied and Advertising Photography, primarily in the context of the contemporary era. I briefly look into the philosophy of advertising, postmodern photography and the basics of the gestalt theory, which I consider a helpful guide during the working process and the process od self-reflection
applied photography, advertisement, personal work, art, postmodern photography, staged photography, self-reflection, digital manipulation, gestalt
Rozsah průvodní práce
35
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá hledáním vztahu mezi vlastní užitou a volnou fotografickou tvorbou praktickým pohledem studenta oboru Aplikovaná a reklamní fotografie, a to především v kontextu současné doby. Zaobírám se stručnou filosofií reklamy, postmoderní fotografií a základy teorie gestalt, kterou považuji za skvělého pomocníka při samotné tvorbě i sebereflexi.
Anotace v angličtině
My diploma thesis studies the relationship between personal and applied photographic work in a practical view of a student of Applied and Advertising Photography, primarily in the context of the contemporary era. I briefly look into the philosophy of advertising, postmodern photography and the basics of the gestalt theory, which I consider a helpful guide during the working process and the process od self-reflection
applied photography, advertisement, personal work, art, postmodern photography, staged photography, self-reflection, digital manipulation, gestalt
Zásady pro vypracování
1. Rešerše a průzkum
2. Základ guerilla marketingu
3. Aplikace principů
4. Příklady z praxe
Zásady pro vypracování
1. Rešerše a průzkum
2. Základ guerilla marketingu
3. Aplikace principů
4. Příklady z praxe
Seznam doporučené literatury
VOJTĚCHOVSKÝ, Miroslav. VOSTRÝ, Jaroslav. Obraz a příběh (Scéničnost ve vý-tvarném a dramatickém umění). Praha: Nakladatelství KANT, 2008.
BARTHES, Roland. Světlá komora. II. vydání. Praha: Agite/ Fra, 2005.
JOST, Francois. Realita/ Fikce: říše klamu. Praha: Akademie múzických umění, 2006.
FLUSER, Vilem, Za filosofií fotografie. I. vydání. Praha: Hynek, 1994.
BROUK, Bohuslav. Životní sloh. 1.vydání. Brno: Barrister principal, 2010.
Seznam doporučené literatury
VOJTĚCHOVSKÝ, Miroslav. VOSTRÝ, Jaroslav. Obraz a příběh (Scéničnost ve vý-tvarném a dramatickém umění). Praha: Nakladatelství KANT, 2008.
BARTHES, Roland. Světlá komora. II. vydání. Praha: Agite/ Fra, 2005.
JOST, Francois. Realita/ Fikce: říše klamu. Praha: Akademie múzických umění, 2006.
FLUSER, Vilem, Za filosofií fotografie. I. vydání. Praha: Hynek, 1994.
BROUK, Bohuslav. Životní sloh. 1.vydání. Brno: Barrister principal, 2010.