Diplomová práce kouzlo voskovky se snaží představit voskový pastel, jako nezapomenutelného pomocníka při tvorbě s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části.
Teoretická část se zabývá výtvarnou výchovou, hodnocením, metodami, voskovým pastelem, výtvarnými technikami a představiteli.
Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu dětí, která je popsána v přípravách a v hodnocení. Dále jsou zde nafoceny práce dětí. Celá část byla zakončena výstavou všech prací žáků na ZŠ Straškov Vodochody.
Anotace v angličtině
Diploma work magic crayons are trying to introduce a wax crayon, memorable as a helper in the creation of children. The work is divided into two parts.
The theoretical part deals with art education, evaluation methods, wax pastels, artistic techniques and officials.
The practical part is focused on the creation of children, which is described in the preparation and evaluation. There are also photographed in child labor. The entire section was accompanied by an exhibition of works by students at the elementary school Straskov - Vodochody.
Art Education, wax crayon, encaustic, children Art, wax batik
Rozsah průvodní práce
91 s. (95 101 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce kouzlo voskovky se snaží představit voskový pastel, jako nezapomenutelného pomocníka při tvorbě s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části.
Teoretická část se zabývá výtvarnou výchovou, hodnocením, metodami, voskovým pastelem, výtvarnými technikami a představiteli.
Praktická část je zaměřena na vlastní tvorbu dětí, která je popsána v přípravách a v hodnocení. Dále jsou zde nafoceny práce dětí. Celá část byla zakončena výstavou všech prací žáků na ZŠ Straškov Vodochody.
Anotace v angličtině
Diploma work magic crayons are trying to introduce a wax crayon, memorable as a helper in the creation of children. The work is divided into two parts.
The theoretical part deals with art education, evaluation methods, wax pastels, artistic techniques and officials.
The practical part is focused on the creation of children, which is described in the preparation and evaluation. There are also photographed in child labor. The entire section was accompanied by an exhibition of works by students at the elementary school Straskov - Vodochody.
Art Education, wax crayon, encaustic, children Art, wax batik
Zásady pro vypracování
1. shromažďování literatury
2. příprava praktické částí
3. realizace praktické části
4. sestavení teoretické části
5. kompletace a úprava diplomové práce
Zásady pro vypracování
1. shromažďování literatury
2. příprava praktické částí
3. realizace praktické části
4. sestavení teoretické části
5. kompletace a úprava diplomové práce
Seznam doporučené literatury
Gibson, Ray. Učíme se kreslit voskovkami. 1. vydání. Havlíčkův Brod: Fragment, 2004. ISBN 80-7200-882-x.
Kielbusová, Marie. Malujeme voskem. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3610-5.
Kohlová, Maryann. 200 výtvarných činností. 4. vydání. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-435-9.
Procházka, Miroslav. Sociální pedagogika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-3470-5.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. 1. vydání. Praha: TAURIS, 2006. ISBN 80-87000-02-1.
Skalková, Jarmila. Obecná didaktika. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
Šotolová, Eva. Vzdělávání romů. 4. vydání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1909-5.
Zormanová, Lucie. Výukové metody v pedagogice. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4100-0.
Seznam doporučené literatury
Gibson, Ray. Učíme se kreslit voskovkami. 1. vydání. Havlíčkův Brod: Fragment, 2004. ISBN 80-7200-882-x.
Kielbusová, Marie. Malujeme voskem. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3610-5.
Kohlová, Maryann. 200 výtvarných činností. 4. vydání. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-435-9.
Procházka, Miroslav. Sociální pedagogika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-3470-5.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. 1. vydání. Praha: TAURIS, 2006. ISBN 80-87000-02-1.
Skalková, Jarmila. Obecná didaktika. 2. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1821-7.
Šotolová, Eva. Vzdělávání romů. 4. vydání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 978-80-246-1909-5.
Zormanová, Lucie. Výukové metody v pedagogice. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4100-0.