Tato diplomová práce se zabývá podnikáním a marketingovým zviditelněním v internetovém prostředí. Popisuje podnikání a jeho formy v České republice. Vysvětluje význam marketingu a související základní pojmy. Dále popisuje nástroje internetového marketingu, které pak v praktické části aplikuje na začínající internetové stránky, které v této práci reprezentují začínající podnik. Práce je zaměřená především na webové stránky, jejich monetizaci, reklamu na internetu a sociální sítě. Cílem této práce je nalézt efektivní marketingovou propagaci a efektivní způsoby monetizace pro začínající podnik v internetovém prostředí.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the entrepreneurship and marketing visibility in the Internet environment. It describes the entrepreneurship and its forms in the Czech Republic. It explains the Internet marketing and the basic terms that are related to it. It also describes the tools of Internet marketing which are applied in the practical part to newly created websites which represent a newly created business. The thesis focuses mainly on websites, their monetization, Internet advertising and social networks. The main objestive of this thesis is to find effective forms of Internet promotion and effective ways of monetization for newly created business in the Internet environment.
Klíčová slova
Internet, marketing, internetový marketing, SEO optimalizace, monetizace, webové stránky, propagace webových stránek, blog
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, internet marketing, SEO optimalization, monetization, websites, website promotion, blog
Rozsah průvodní práce
73 s. (121 864 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá podnikáním a marketingovým zviditelněním v internetovém prostředí. Popisuje podnikání a jeho formy v České republice. Vysvětluje význam marketingu a související základní pojmy. Dále popisuje nástroje internetového marketingu, které pak v praktické části aplikuje na začínající internetové stránky, které v této práci reprezentují začínající podnik. Práce je zaměřená především na webové stránky, jejich monetizaci, reklamu na internetu a sociální sítě. Cílem této práce je nalézt efektivní marketingovou propagaci a efektivní způsoby monetizace pro začínající podnik v internetovém prostředí.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the entrepreneurship and marketing visibility in the Internet environment. It describes the entrepreneurship and its forms in the Czech Republic. It explains the Internet marketing and the basic terms that are related to it. It also describes the tools of Internet marketing which are applied in the practical part to newly created websites which represent a newly created business. The thesis focuses mainly on websites, their monetization, Internet advertising and social networks. The main objestive of this thesis is to find effective forms of Internet promotion and effective ways of monetization for newly created business in the Internet environment.
Klíčová slova
Internet, marketing, internetový marketing, SEO optimalizace, monetizace, webové stránky, propagace webových stránek, blog
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, internet marketing, SEO optimalization, monetization, websites, website promotion, blog
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je nalézt efektivní marketingovou propagaci a efektivní způsoby monetizace pro začínající podnik v internetovém prostředí.
Struktura:
1. Charakteristika podnikání a jeho formy
2. Marketing a propagace na internetu
3. Tvorba webových stránek a jejich propagace
4. Monetizace webových stránek
5. Interpretace zjištěných výsledků a doporučení
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je nalézt efektivní marketingovou propagaci a efektivní způsoby monetizace pro začínající podnik v internetovém prostředí.
Struktura:
1. Charakteristika podnikání a jeho formy
2. Marketing a propagace na internetu
3. Tvorba webových stránek a jejich propagace
4. Monetizace webových stránek
5. Interpretace zjištěných výsledků a doporučení
Seznam doporučené literatury
1. BLAŽKOVÁ, M.: Jak využít internet v marketingu. Grada Publishing,
Praha 2005
2. HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001
3. JANOUCH, V.: 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011
4. JANOUCH, V.: Internetový marketing, prosaďte se na webu a sociálních sítích, Computer Press, a. s., Brno 2010
5. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, Praha 2004
6. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, 2000
Seznam doporučené literatury
1. BLAŽKOVÁ, M.: Jak využít internet v marketingu. Grada Publishing,
Praha 2005
2. HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001
3. JANOUCH, V.: 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011
4. JANOUCH, V.: Internetový marketing, prosaďte se na webu a sociálních sítích, Computer Press, a. s., Brno 2010
5. KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Grada Publishing, Praha 2004
6. KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. Management Press, 2000