Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti zlepšení v oblasti marketingových strategií.
Anotace v angličtině
The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy areas were given based on marketing analysis and questionnaire surveys.
Klíčová slova
Marketingový mix, marketing služeb, sektor služeb, ubytovací zařízení, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, marketing of services, service sector, accommodation, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
49 s. (86997 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti zlepšení v oblasti marketingových strategií.
Anotace v angličtině
The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy areas were given based on marketing analysis and questionnaire surveys.
Klíčová slova
Marketingový mix, marketing služeb, sektor služeb, ubytovací zařízení, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, marketing of services, service sector, accommodation, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení.
Struktura práce:
1. Charakteristika ubytovacího zařízení
2. Současná marketingová strategie
3. Návrh nové marketingové strategie
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení.
Struktura práce:
1. Charakteristika ubytovacího zařízení
2. Současná marketingová strategie
3. Návrh nové marketingové strategie
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. A KOL.: Marketing. C. H. Beck, Praha 2003
2. FERRELL,OC., HARTLINE, M., Marketing strategy, South-Western Pub
academie, 2007, 744 s., ISBN - 10: 0324362722
3. KOTLER, P.: Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. 788. ISBN 978-80-247-135-5.
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. A KOL.: Marketing. C. H. Beck, Praha 2003
2. FERRELL,OC., HARTLINE, M., Marketing strategy, South-Western Pub
academie, 2007, 744 s., ISBN - 10: 0324362722
3. KOTLER, P.: Marketing management. 1. vydání. Praha: Grada, 2007. 788. ISBN 978-80-247-135-5.