Bakalářská práce se zabývá plaveckými dovednostmi dětí v předškolním věku. Práci tvoří dvě části, teoretická a část praktická.
V teoretické části jsou zahrnuty základní informace o plavání a druhy jeho testování. Dále je obsahem plavecká příprava dětí předškolního věku.
Praktická část se zabývá obsahem předplaveckých příprav a hodnocením zda došlo ke zlepšení plaveckých dovedností v průběhu lekcí, za pomocí vstupních a výstupních hodnocení. Ke konci praktické části jsou výsledky staticky porovnány a zaznamenány do grafů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with swimming skills in preschool children . The work consists of two parts , theoretical and practical part.
The theoretical part includes basic information about swimming, what all can this term we can imagine, and kind of testing . The next is swimming preparation preschool children.
The practical part deals with the content swimming preparation and evaluation of whether to improve swimming skills during lessons for the input and output ratings. Results are statically compared and recorded in the charts at the end of the practical
Klíčová slova
Plavání, plavecké dovednosti, předškolní věk, metodika plavání, didaktický plán
Klíčová slova v angličtině
Swimming, swimming skills, pre-school age, methodology of swimming, didactic plan
Rozsah průvodní práce
42 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá plaveckými dovednostmi dětí v předškolním věku. Práci tvoří dvě části, teoretická a část praktická.
V teoretické části jsou zahrnuty základní informace o plavání a druhy jeho testování. Dále je obsahem plavecká příprava dětí předškolního věku.
Praktická část se zabývá obsahem předplaveckých příprav a hodnocením zda došlo ke zlepšení plaveckých dovedností v průběhu lekcí, za pomocí vstupních a výstupních hodnocení. Ke konci praktické části jsou výsledky staticky porovnány a zaznamenány do grafů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with swimming skills in preschool children . The work consists of two parts , theoretical and practical part.
The theoretical part includes basic information about swimming, what all can this term we can imagine, and kind of testing . The next is swimming preparation preschool children.
The practical part deals with the content swimming preparation and evaluation of whether to improve swimming skills during lessons for the input and output ratings. Results are statically compared and recorded in the charts at the end of the practical
Klíčová slova
Plavání, plavecké dovednosti, předškolní věk, metodika plavání, didaktický plán
Klíčová slova v angličtině
Swimming, swimming skills, pre-school age, methodology of swimming, didactic plan
Zásady pro vypracování
1)shromáždit poznatky z literatury a ostatních zdrojů k danému tématu 2)stanovit cíl a úkoly bakalářské práce 3)popsat metodiku výuky plavání v kojeneckém, batolecím, předškolním věku 4)vypracování tréninkového plánu 5)porovnat, jak děti pokročily v plaveckých dovednostech 6)sestavit dotazníky 7)zpracovat dotazníky a vyhodnotit získané údaje 8)citovat literaturu podle platných norem
Zásady pro vypracování
1)shromáždit poznatky z literatury a ostatních zdrojů k danému tématu 2)stanovit cíl a úkoly bakalářské práce 3)popsat metodiku výuky plavání v kojeneckém, batolecím, předškolním věku 4)vypracování tréninkového plánu 5)porovnat, jak děti pokročily v plaveckých dovednostech 6)sestavit dotazníky 7)zpracovat dotazníky a vyhodnotit získané údaje 8)citovat literaturu podle platných norem
Seznam doporučené literatury
1)ČECHOVSKÁ, I. Plavání dětí s rodiči. 1. vydání. Praha: Grada, 2002. 136+4 s. ISBN 80-247-0211-8.
2)ČECHOVSKÁ, I., MILER, T. Plavání.1. vydání. Praha: Grada, 2001. 132+8 s. ISBN 80-247-9049-1.
3)HERMOVÁ, S. Psychomotorické hry. 1. vydání. Praha: 1994. 96 s. ISBN 80-7178-018-9.
4)HOCH, M. a kol. Plavání (teorie a didaktika). Praha : SPN, 1983. 176 s.
5)HOCH, M. Učte děti plavat. 1. vydání. Praha : Olympia, 1980. 134 s.
6)KIEDROŇOVÁ, E. Jak se rodí vodníčci. 1.vydání. Ostrava: Salvo, 1991. 261 s. ISBN 80-85236-18-4.
7)LEWIN, G. Slabikář malého plavce. 1.vydání. Praha : Olympia, 1979. 150 s.
8)PÉDROLETTI, M. Od šplouchání k plavání. 1.vydání. Praha: Portál, 2007. 116 s. IBSN 978-80-7367-205-8.
9)SKALKOVÁ, M. a kol. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. 1.vydání. Praha: SPN, 1983. 208 s.
10)STICHERT, KARL-HEINZ. Plavanie. 2.vydání. Bratislava: Šport, 1982. 160 s.
Seznam doporučené literatury
1)ČECHOVSKÁ, I. Plavání dětí s rodiči. 1. vydání. Praha: Grada, 2002. 136+4 s. ISBN 80-247-0211-8.
2)ČECHOVSKÁ, I., MILER, T. Plavání.1. vydání. Praha: Grada, 2001. 132+8 s. ISBN 80-247-9049-1.
3)HERMOVÁ, S. Psychomotorické hry. 1. vydání. Praha: 1994. 96 s. ISBN 80-7178-018-9.
4)HOCH, M. a kol. Plavání (teorie a didaktika). Praha : SPN, 1983. 176 s.
5)HOCH, M. Učte děti plavat. 1. vydání. Praha : Olympia, 1980. 134 s.
6)KIEDROŇOVÁ, E. Jak se rodí vodníčci. 1.vydání. Ostrava: Salvo, 1991. 261 s. ISBN 80-85236-18-4.
7)LEWIN, G. Slabikář malého plavce. 1.vydání. Praha : Olympia, 1979. 150 s.
8)PÉDROLETTI, M. Od šplouchání k plavání. 1.vydání. Praha: Portál, 2007. 116 s. IBSN 978-80-7367-205-8.
9)SKALKOVÁ, M. a kol. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. 1.vydání. Praha: SPN, 1983. 208 s.
10)STICHERT, KARL-HEINZ. Plavanie. 2.vydání. Bratislava: Šport, 1982. 160 s.