Bakalářská práce se zabývá stavem kurzovní výuky na středních školách
na Litoměřicku. Cílem je přispět k řešení problematiky kurzovní výuky na středních
školách na Litoměřicku. Výzkum se prostřednictvím ankety zaměřil na zimní a letní
kurzy aktivit v přírodě, které jednotlivé střední školy pořádají. Dále práce zjišťuje
náplň jednotlivých kurzů, tj. provozované aktivity. Anketa se také zaměřuje na
časové vytížení jednotlivých aktivit, z čehož lze vyhodnotit, které činnosti výrazně
dominují nad ostatními, popřípadě jaké druhy aktivit v přírodě se v kurzovních
výukách objevují nejčastěji. Výsledky šetření jsou shrnuty do celkových statistik,
které nabízejí komplexní přehled hodnocení stavu kurzovní výuky na vybraných
středních školách.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the problematics of course tuition on high school in
region of Litoměřice. Objective of this thesis makes a contribute to the solution of
the problematics of course on high school in region of Litoměřice. Thru survey this
research focuses on summer and winter courses which are concentrated on
outdoor acitivities which are organized by each high school. As a next point this
thesis tries to find out the content of each engaged activity. This survey
concentrates on time schedule of every single activity from which we can deduce
which acitivities are dominating alternatively which acitivities appear the most in
curses tutions. The results of the research are summoned into total statistics which
offer complexe overview of the evalution of the situation of the cousre tution on
choosen high schools.
Klíčová slova
aktivity v přírodě, kurzovní výuka, anketa, střední školy
Klíčová slova v angličtině
outdoor activities, course teaching, survey, high schools
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá stavem kurzovní výuky na středních školách
na Litoměřicku. Cílem je přispět k řešení problematiky kurzovní výuky na středních
školách na Litoměřicku. Výzkum se prostřednictvím ankety zaměřil na zimní a letní
kurzy aktivit v přírodě, které jednotlivé střední školy pořádají. Dále práce zjišťuje
náplň jednotlivých kurzů, tj. provozované aktivity. Anketa se také zaměřuje na
časové vytížení jednotlivých aktivit, z čehož lze vyhodnotit, které činnosti výrazně
dominují nad ostatními, popřípadě jaké druhy aktivit v přírodě se v kurzovních
výukách objevují nejčastěji. Výsledky šetření jsou shrnuty do celkových statistik,
které nabízejí komplexní přehled hodnocení stavu kurzovní výuky na vybraných
středních školách.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis looks into the problematics of course tuition on high school in
region of Litoměřice. Objective of this thesis makes a contribute to the solution of
the problematics of course on high school in region of Litoměřice. Thru survey this
research focuses on summer and winter courses which are concentrated on
outdoor acitivities which are organized by each high school. As a next point this
thesis tries to find out the content of each engaged activity. This survey
concentrates on time schedule of every single activity from which we can deduce
which acitivities are dominating alternatively which acitivities appear the most in
curses tutions. The results of the research are summoned into total statistics which
offer complexe overview of the evalution of the situation of the cousre tution on
choosen high schools.
Klíčová slova
aktivity v přírodě, kurzovní výuka, anketa, střední školy
Klíčová slova v angličtině
outdoor activities, course teaching, survey, high schools
Zásady pro vypracování
1. Teoretické seznámení se zadanou problematikou
2. Formulace cílů a úkolů práce
3. Metodologie práce
4. Anketa - dotazník
5. Zpracování výsledků
6. Diskuse a závěry práce
Zásady pro vypracování
1. Teoretické seznámení se zadanou problematikou
2. Formulace cílů a úkolů práce
3. Metodologie práce
4. Anketa - dotazník
5. Zpracování výsledků
6. Diskuse a závěry práce
Seznam doporučené literatury
Hendl, J. Úvod do kvalitativního výzkumu, Praha, Karolinum 1997
Kovář, R., Blahuš, P. Aplikace vybraných statistikých metod v antropomotorice, Praha, UK 1989
Travers, B. Úvod do Pedagogického výzkumu, Praha, SPN 1968
Průcha, J. Pedagogický výzkum. Uvedení do teorie a praxe. Praha, Karolinum 1995
LOUKA, O. AJ. Základy turistiky a sportů v přírodě. UJEP. Ústí n. L. 2010. ISBN 978-80-7414-302-1
Doležal,T. a Málek, P. Ekologické aspekty tělesné výchovy, sportu a turistiky. 1.vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 382-112-00
Směrnice MŠMT ČR
Seznam doporučené literatury
Hendl, J. Úvod do kvalitativního výzkumu, Praha, Karolinum 1997
Kovář, R., Blahuš, P. Aplikace vybraných statistikých metod v antropomotorice, Praha, UK 1989
Travers, B. Úvod do Pedagogického výzkumu, Praha, SPN 1968
Průcha, J. Pedagogický výzkum. Uvedení do teorie a praxe. Praha, Karolinum 1995
LOUKA, O. AJ. Základy turistiky a sportů v přírodě. UJEP. Ústí n. L. 2010. ISBN 978-80-7414-302-1
Doležal,T. a Málek, P. Ekologické aspekty tělesné výchovy, sportu a turistiky. 1.vyd. Praha: Karolinum, 2000. ISBN 382-112-00
Směrnice MŠMT ČR