Tato bakalářská práce vznikla jako informativní kniha o činnosti ekologické a kulturní mého rodného města Šluknova. Město Ústí nad Labem, i okolní města byla zpracovávána již nespočetněkrát na různá témata, já se proto rozhodla zpracovat publikaci o městě, které tak známé není a zároveň je mi velmi blízké. Město Šluknov je pro svojí přírodní rozmanitost velmi krásné a celkem čisté. I když jako každé město, má problém s dodržováním pořádku, s rozpočtem a mnoho jiných problémů. Zaměřím se na názor občanů, co si myslí o kulturně-ekologické situaci ve městě, a také zjistím, jak k danému tématu přihlíží samotní zaměstnanci z Odboru rozvoje a životního prostředí MěÚ Šluknov. Dále vypracuji průzkum ekologických aktivit ve městě za období 5ti let, rozdělené na aktivity města, základní školy a střední lesnické školy.
Anotace v angličtině
This bachelor's work was created as an informative book about the environmental, cultural business in my hometown Šluknov. City Ústí nad Labem and the surrounding cities was handled countless times already on various topics, I therefor decided to prepare a book on the city that is not as well known, and as well that is very familiar to me. City Šluknov is for natural diversity very beautiful and quite clean. Although like every town has a problem with compliance order, with a budget and many other problems. I will focus on the views of citizens what they think about the cultural-ecological situation in the city and also find out how to look on the topic themselves employees of the Department of Development and Environmental Municipal Authority Šluknov. I will further develop exploration of the environmental activities in the city in the period of 5 years, divided into activities of the city, primary schools and secondary forestry schools.
Klíčová slova
Osvěta, výchova, vzdělávání, TUR.
Klíčová slova v angličtině
Education, sustainable development.
Rozsah průvodní práce
57 s. (63 595 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce vznikla jako informativní kniha o činnosti ekologické a kulturní mého rodného města Šluknova. Město Ústí nad Labem, i okolní města byla zpracovávána již nespočetněkrát na různá témata, já se proto rozhodla zpracovat publikaci o městě, které tak známé není a zároveň je mi velmi blízké. Město Šluknov je pro svojí přírodní rozmanitost velmi krásné a celkem čisté. I když jako každé město, má problém s dodržováním pořádku, s rozpočtem a mnoho jiných problémů. Zaměřím se na názor občanů, co si myslí o kulturně-ekologické situaci ve městě, a také zjistím, jak k danému tématu přihlíží samotní zaměstnanci z Odboru rozvoje a životního prostředí MěÚ Šluknov. Dále vypracuji průzkum ekologických aktivit ve městě za období 5ti let, rozdělené na aktivity města, základní školy a střední lesnické školy.
Anotace v angličtině
This bachelor's work was created as an informative book about the environmental, cultural business in my hometown Šluknov. City Ústí nad Labem and the surrounding cities was handled countless times already on various topics, I therefor decided to prepare a book on the city that is not as well known, and as well that is very familiar to me. City Šluknov is for natural diversity very beautiful and quite clean. Although like every town has a problem with compliance order, with a budget and many other problems. I will focus on the views of citizens what they think about the cultural-ecological situation in the city and also find out how to look on the topic themselves employees of the Department of Development and Environmental Municipal Authority Šluknov. I will further develop exploration of the environmental activities in the city in the period of 5 years, divided into activities of the city, primary schools and secondary forestry schools.
Klíčová slova
Osvěta, výchova, vzdělávání, TUR.
Klíčová slova v angličtině
Education, sustainable development.
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je zpracovat kulturní akce ve Šluknově se zaměřením na ekologii. Zaměřím se na posledních 5 let a zpracuji, jak se Šluknov podílí na ekologických aktivitách a jak k tomu motivuje děti ve školách.
1. Úvod
2. Cíle práce
3. Metodika
4. Diskuse
5. Závěr
6. Příloha
7. Literatura
Zásady pro vypracování
Cílem této práce je zpracovat kulturní akce ve Šluknově se zaměřením na ekologii. Zaměřím se na posledních 5 let a zpracuji, jak se Šluknov podílí na ekologických aktivitách a jak k tomu motivuje děti ve školách.
1. Úvod
2. Cíle práce
3. Metodika
4. Diskuse
5. Závěr
6. Příloha
7. Literatura
Seznam doporučené literatury
1. Máchal A.: Průvodce praktickou ekologickou výchovou. 205 s., ISBN 80-902954-0-1, Rezekvítek Brno, 2000.
2. Činčera J.: Enviromentální výchova: od cílů k prostředkům. 115 s., ISBN: 8073151478, Vydavatelství Paido 2007.
3. Kvasničková D.: Ekologie a životní prostředí. 118 s., ISBN: 80-86034-63-1, Česká geografická společnost 2011.
4. Kvasničková D.: Úvod do ekologie a ochrany životního prostředí. 283 s., ISBN: 9788024619279, Karolinum 2012.
Seznam doporučené literatury
1. Máchal A.: Průvodce praktickou ekologickou výchovou. 205 s., ISBN 80-902954-0-1, Rezekvítek Brno, 2000.
2. Činčera J.: Enviromentální výchova: od cílů k prostředkům. 115 s., ISBN: 8073151478, Vydavatelství Paido 2007.
3. Kvasničková D.: Ekologie a životní prostředí. 118 s., ISBN: 80-86034-63-1, Česká geografická společnost 2011.
4. Kvasničková D.: Úvod do ekologie a ochrany životního prostředí. 283 s., ISBN: 9788024619279, Karolinum 2012.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Př{{{{í}}}}tomn{{{{í}}}} členov{{{{é}}}} komise podle protokolu SZZ.
Studentka představila c{{{{í}}}}le a v{{{{ý}}}}sledky BP formou prezentace v programu MS Power Point.
Komentov{{{{á}}}}ny byly c{{{{í}}}}le pr{{{{á}}}}ce, metodika a v{{{{ý}}}}sledky.
Obhajobě byla př{{{{í}}}}tomna vedouc{{{{í}}}} BP Mgr. Marková, Ph.D. V r{{{{á}}}}mci diskuze kladli ot{{{{á}}}}zky a měli připom{{{{í}}}}nky doc. Ing. Slav{{{{í}}}}k, Dr.Sc., prof. Vr{{{{á}}}}bl{{{{í}}}}kov{{{{á}}}}, CSc., doc. RNDr.Blažkov{{{{á}}}}, Ph.D., doc. Vr{{{{á}}}}bl{{{{í}}}}k, Ph.D.
Studentka zodpověděla ot{{{{á}}}}zky v dostatečn{{{{é}}}} m{{{{í}}}}ře.