Tato bakalářská práce se zaměřuje na činnost a fungování Poradny pro rodinu,
manželství a mezilidské vztahy v České Lípě. Tato práce se jmenuje "Analýza návštěvnosti
rodinné poradny v České Lípě z hlediska cílových skupin". Práce se zaměřuje na to, jaké
cílové skupiny poradnu navštěvují, v jakém množství a na to, jestli uživatelé chodí
opakovaně nebo jen jednorázově. Práce představuje poradnu, její fungování a prostředí,
určení jejich cílových skupin z mnoha hledisek. Jako výzkumná metoda byla zvolena analýza
statistik, které pravidelně vytváří sama poradna. Výsledkem této práce bylo zjištění, s jakou
problematikou nejčastěji poradnu uživatelé navštěvují a na jakou by se měla poradna v
budoucnosti zaměřit.
Anotace v angličtině
The bachelor work focuses on the activities and functioning of Counseling for family,
marriage and relationships in Česká Lípa. This work is called "Analysis of family counseling
attendance in Česká Lípa in terms of target groups". The work focuses on what audiences
clinic visit, in what quantities and of whether the users come repeatedly or just once. The
work represents the clinic, it's functioning and the environment, determining their target
groups in many aspects. As a research method was chosen statistical analysis, which has
produced it's own clinic. The result of this work was to determine the problems with which
most users are visiting and counseling on how counseling should focus in the future.
Klíčová slova
poradna, sociální služby, sociální poradenství, činnost poradny, cílové skupiny, problematika, analýza, statistika, propagace
Klíčová slova v angličtině
counselling, social services, social counseling, activity counseling, target groups, issue, analysis, statistics, promotion
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na činnost a fungování Poradny pro rodinu,
manželství a mezilidské vztahy v České Lípě. Tato práce se jmenuje "Analýza návštěvnosti
rodinné poradny v České Lípě z hlediska cílových skupin". Práce se zaměřuje na to, jaké
cílové skupiny poradnu navštěvují, v jakém množství a na to, jestli uživatelé chodí
opakovaně nebo jen jednorázově. Práce představuje poradnu, její fungování a prostředí,
určení jejich cílových skupin z mnoha hledisek. Jako výzkumná metoda byla zvolena analýza
statistik, které pravidelně vytváří sama poradna. Výsledkem této práce bylo zjištění, s jakou
problematikou nejčastěji poradnu uživatelé navštěvují a na jakou by se měla poradna v
budoucnosti zaměřit.
Anotace v angličtině
The bachelor work focuses on the activities and functioning of Counseling for family,
marriage and relationships in Česká Lípa. This work is called "Analysis of family counseling
attendance in Česká Lípa in terms of target groups". The work focuses on what audiences
clinic visit, in what quantities and of whether the users come repeatedly or just once. The
work represents the clinic, it's functioning and the environment, determining their target
groups in many aspects. As a research method was chosen statistical analysis, which has
produced it's own clinic. The result of this work was to determine the problems with which
most users are visiting and counseling on how counseling should focus in the future.
Klíčová slova
poradna, sociální služby, sociální poradenství, činnost poradny, cílové skupiny, problematika, analýza, statistika, propagace
Klíčová slova v angličtině
counselling, social services, social counseling, activity counseling, target groups, issue, analysis, statistics, promotion
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza návštěvnosti rodinné poradny z hlediska cílových
skupin a typů zakázek jednotlivých klientů.
Struktura práce:
1. Základní informace o poradně
2. Činnost poradny
3. Cílová skupina poradny
4. Vlastní šetření
5. Závěrečná zpráva
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza návštěvnosti rodinné poradny z hlediska cílových
skupin a typů zakázek jednotlivých klientů.
Struktura práce:
1. Základní informace o poradně
2. Činnost poradny
3. Cílová skupina poradny
4. Vlastní šetření
5. Závěrečná zpráva
Seznam doporučené literatury
1. DRYDEN, W. (2008): Poradenství. Praha: Portál
2. GABURA, J. / PRUŽINSKÁ, J. (1995): Poradenský proces. Praha: Sociologické nakladatelství
3. MATOUŠEK, O. A kol. (2008): Metody a řízení sociální práce. Praha: Portál
4. VYSEKALOVÁ, J. / KOMÁRKOVÁ R. (2002): Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing
5. PŘIKRYLOVÁ B. / SYROVÁTKOVÁ Š. / KOLÁŘ I. / ROTREKLOVÁ E. / SEČKAŘOVÁ
Z. / TOMŠŮ L. / KALVODA H. / VYČICHLOVÁ L. (2006): Kvalita v občanském
poradenství. Praha: Asociace občanských poraden.
Seznam doporučené literatury
1. DRYDEN, W. (2008): Poradenství. Praha: Portál
2. GABURA, J. / PRUŽINSKÁ, J. (1995): Poradenský proces. Praha: Sociologické nakladatelství
3. MATOUŠEK, O. A kol. (2008): Metody a řízení sociální práce. Praha: Portál
4. VYSEKALOVÁ, J. / KOMÁRKOVÁ R. (2002): Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing
5. PŘIKRYLOVÁ B. / SYROVÁTKOVÁ Š. / KOLÁŘ I. / ROTREKLOVÁ E. / SEČKAŘOVÁ
Z. / TOMŠŮ L. / KALVODA H. / VYČICHLOVÁ L. (2006): Kvalita v občanském
poradenství. Praha: Asociace občanských poraden.