Ve své práci se zabývám podnikatelským plánem při založení finančně realitní firmy na českém trhu. Rozebírám, jak a do jaké míry se musíme zaobírat podnikatelským plánem v přechodu mezi částí teoretickou a praktickou. Tento přechod se snažím rozebrat ve druhé části, se kterou musíme počítat před každou podnikatelskou příležitostí, ale to nejen v mém oboru, nýbrž v každém novém podnikání. V praktické části práce se nejvíce zaměřuji nabízenými službami a marketingem prodeje nemovitostí.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with a business plan for real estate based financial company on the Czech market. I analyze how and to what extent we need to work with the business plan for the transition between the theoretical and practical part. I am trying to analyse this transition in the second part, with which we must allow before every bussines opportunity - however not only in my field but in any new business. In the practical part I focus mostly on the services offered and the sale of real estate marketing.
services, business, real estate, finance, plan, commission, competition
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své práci se zabývám podnikatelským plánem při založení finančně realitní firmy na českém trhu. Rozebírám, jak a do jaké míry se musíme zaobírat podnikatelským plánem v přechodu mezi částí teoretickou a praktickou. Tento přechod se snažím rozebrat ve druhé části, se kterou musíme počítat před každou podnikatelskou příležitostí, ale to nejen v mém oboru, nýbrž v každém novém podnikání. V praktické části práce se nejvíce zaměřuji nabízenými službami a marketingem prodeje nemovitostí.
Anotace v angličtině
In my thesis I deal with a business plan for real estate based financial company on the Czech market. I analyze how and to what extent we need to work with the business plan for the transition between the theoretical and practical part. I am trying to analyse this transition in the second part, with which we must allow before every bussines opportunity - however not only in my field but in any new business. In the practical part I focus mostly on the services offered and the sale of real estate marketing.
services, business, real estate, finance, plan, commission, competition
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je popsat vznik realitní firmy na českém trhu, možnostech odměnování a získávání spolupracovníků a marketing prodeje
Struktura práce:
1. začátak podnikání
2. podnikatelský plán
3. výběr spolupracovníků a jejich odměňování
4. marketing a jeho efektivita
5. analýza obchodu
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je popsat vznik realitní firmy na českém trhu, možnostech odměnování a získávání spolupracovníků a marketing prodeje
Struktura práce:
1. začátak podnikání
2. podnikatelský plán
3. výběr spolupracovníků a jejich odměňování
4. marketing a jeho efektivita
5. analýza obchodu
Seznam doporučené literatury
1. KOUBEK, J.:Personální práce v malých a středních firmách. Grada Publishing a.s., Praha 2008
2. KLEIBL, DVOŘÁKOVÁ, ŠUBRT:Řízení lidských zdrojů. Beckovy ekonomické učebnice 2001
3. PETŘÍK, P.:Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s., Praha 2005
Seznam doporučené literatury
1. KOUBEK, J.:Personální práce v malých a středních firmách. Grada Publishing a.s., Praha 2008
2. KLEIBL, DVOŘÁKOVÁ, ŠUBRT:Řízení lidských zdrojů. Beckovy ekonomické učebnice 2001
3. PETŘÍK, P.:Ekonomické a finanční řízení firmy. Grada Publishing a.s., Praha 2005