Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis ?Marketing in the banking? is the definition of this concept and subsequent characterization marketing tools they use to Commercial Bank. The practical part and apply knowledge of theory, use the media and the Bank´s strategy, the banking sector.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce ?Marketing v bankovnictví? je vymezení tohoto pojmu a následná charakteristika marketingových nástrojů, jejich způsobu využití Komerční bankou. V praktické části aplikuji poznatky z teorie, využívání médií a strategií bankou, fungování bankovního sektoru.
Anotace v angličtině
The subject of the thesis ?Marketing in the banking? is the definition of this concept and subsequent characterization marketing tools they use to Commercial Bank. The practical part and apply knowledge of theory, use the media and the Bank´s strategy, the banking sector.
Klíčová slova
-
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení marketingových strategií a návrh na zlepšení.
Struktura práce:
1. charakteristika marketingových nástrojů užívaných v bankovnictví
2. metodika hodnocení efektivnosti marketingových nástrojů
3. nástoje využívané Komerční bankou
4. zhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení marketingových strategií a návrh na zlepšení.
Struktura práce:
1. charakteristika marketingových nástrojů užívaných v bankovnictví
2. metodika hodnocení efektivnosti marketingových nástrojů
3. nástoje využívané Komerční bankou
4. zhodnocení a návrh na zlepšení marketingové strategie
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. a Kol.: Marketing, C.H.Beck, Praha, 2003
2. NERMALYA, K.: Marketing jako strategie, Grado, Praha, 2008
3. REVENDA, Z.: Centrální bankovnictví, Management Press, Praha, 2001
4. VÁVRA, O. a Kol.: Praktické marketingové aplikace, Oeconomica, Praha, 2007
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, J. a Kol.: Marketing, C.H.Beck, Praha, 2003
2. NERMALYA, K.: Marketing jako strategie, Grado, Praha, 2008
3. REVENDA, Z.: Centrální bankovnictví, Management Press, Praha, 2001
4. VÁVRA, O. a Kol.: Praktické marketingové aplikace, Oeconomica, Praha, 2007