|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
|
Výstupy z učení
|
Ve výuce anglického jazyka je důraz kladen na rozšíření znalostí jazyka se specializací na daný obor. Cílem je zlepšení orientace studentů v odborném jazyce, schopnost správně použít získaných jazykových znalostí v náročných profesních situacích, umět reagovat a rozšířit slovní zásobu. Výuka je doplněna informacemi a aktualitami ze studovaných oborů. Student je schopen plynulé cizojazyčné komunikace o své práci a svém oboru. Dovede popsat a vysvětlit své záměry a charakterizovat své umělecké dílo i přístupy, z nichž jeho tvorba vyrůstá. Zvládá odbornou konverzaci a písemnou komunikaci v cizím jazyce. Dovede v cizím jazyce veřejně vystoupit, polemizovat a analyzovat odborné téma a umí nabídnout své dovednosti v rámci komunikace se zahraničními institucemi i jedinci. Výuka v jednotlivých týdnech semestru je flexibilní a je podřízena individuálním potřebám jednotlivých studentů a odvíjí se od jejich aktuálních tvůrčích aktivit.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předcházejícího studia
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor jazykového projevu studenta
Písemný test
|
|
Doporučená literatura
|
-
Berlitz Language Courses, Brush Up, various. Berlitz Language Courses, Brush Up, various. Berlitz, 2000.
-
British Council and BBC educational websites along with other language sites. British Council and BBC educational websites along with other language sites.
-
Cunningham, S.; Moor, P. Cutting Edge, various levels. Longman, 2001.
-
Murphy, R. English Grammar In Use, Blue and Red. Cambridge University Press, 2000.
-
Soar, L.; Soar, J. New Headway English Courses, various levels. Oxford University Press, 2000.
-
Swan, M. Practical English Useage. Oxford University Press, 1998.
|