Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur), Pozorování
|
-
ČMEJROVÁ, S., DANEŠ, F. & SVĚTLÁ, D. Jak napsat odborný text.. Praha: LEDA, 1999.
-
DVOŘÁKOVÁ-JANŮ, V. Jak psát diplomovou práci.. Praha: Credit, 1996.
-
Ferjenčík, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu.. Praha: Portál, 2005.
-
FILKA, J. Metodika tvorby diplomové práce.. Brno: Knihař, 2002.
-
FROMEL, K., BOKŮVKA, J. & MĚKOTA, K. Diplomová práce.. Olomouc: UP FTK, 1992.
-
GAVORA, P. Výzkumné metody v pedagogice.. Brno: Paido, 1996.
-
HENDL, J. Přehled statistických metod zpracování dat.. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-820-1.
-
CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
-
NOVOTNÝ, F. et al. Pokyny pro vypracování diplomové práce, bakalářské práce na katedře tělesné výchovy.. Ústí n.L.: KTV PF UJEP, 2008.
-
PETRŮ, D. Pokyny pro vypracování diplomové práce, bakalářské práce na katedře tělesné výchovy.. Ústí nad Labem: UJEP, 2017.
-
Plamínek, Jiří. Komunikace a prezentace: Umění mluvit, slyšet a rozumět.. Praha, 2008. ISBN 978-80-247-2706-6.
-
PRUCHA, J. Pedagogický výzkum. Praha: UK, 1995.. Praha: UK, 1995.
-
SKALKOVÁ, J. Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha: SPN, 1983.
-
ŠPAČKOVÁ, A. Moderní rétorika - Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7.
-
Špačková, A. Moderní rétorika. Praha 2003. Praha, 2003.
-
Tichá, L. a kol. Jak psát vysokoškolské závěrečné práce. Praha: Ústředení knihovna ČVUT.. 2016.
-
TRAVERS, R. Úvod do pedagogického výzkumu. Praha: SPN, 1989.. Praha: SPN, 1989.
-
Žantovská, I. Rétorika a komunikace.. Praha: Dokořán, 2015.
|