Course: null

« Back
Course title -
Course code KSZD/MAG5
Organizational form of instruction Lecture + Seminary
Level of course Master
Year of study 2
Semester Winter
Number of ECTS credits 3
Language of instruction Czech
Status of course Compulsory
Form of instruction Face-to-face
Work placements This is not an internship
Recommended optional programme components None
Lecturer(s)
  • Jánská Michaela, Ing. PhD.
Course content
unspecified

Learning activities and teaching methods
unspecified
Learning outcomes
Prerequisites
unspecified

Assessment methods and criteria
unspecified
Recommended literature
  • FTOREK, J., 2012. Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 3., rozš. vyd. Praha: Grada, Komunikace. ISBN 78-80-247-3926-7..
  • LOSEKOOT, M., VYHNÁNKOVÁ, E., 2019. Jak na sítě: ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích. Brno: Jan Melvil Publishing, Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555?084-2..
  • PŘIKRYLOVÁ, J. a kolektiv., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, Edice: Expert. ISBN 978-80-271-0787-2..
  • SLUKA, D., 2017. Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení. Příručka pro praxi. Praha, Grada, ISBN: 978-80-271-0469-7..
  • VAŠTÍKOVÁ, M., 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. vydání. Praha: Grada, ISBN: 978-80-247-5037-8..
  • ZLÁMAL, J., 2006. Marketing ve zdravotnictví. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, ISBN 80-7013-441-0..


Study plans that include the course
Faculty Study plan (Version) Category of Branch/Specialization Recommended year of study Recommended semester