Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsahová náplň programu anotovaného semináře je přirozeně vzhledem k možnosti volby tématu z různých vědních oborů pojata pouze všeobecně a rámcově.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Cílem individuálních konzultací je pomoci studentovi svými postřehy a připomínkami při zpracování kvalifikační práce, vedení postupu při zpracovávání praktické /empirické/ části práce. Obsahová náplň programu anotovaného semináře je přirozeně vzhledem k možnosti volby tématu z různých vědních oborů pojata pouze všeobecně a rámcově.
Student pracuje korektním způsobem s odbornou literaturou, odborně a jazykově správně sestaví teoretickou část práce, zpracuje koncepci praktické části.
|
Předpoklady
|
Předmět nevyžaduje specifické předpoklady.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární), Rozhovor
Student předloží zpracovanou pracovní verzi bakalářské práce.
|
Doporučená literatura
|
-
GAVORA, P. a kol. Elektronická učebnica pedagogického výskumu. [online]. Dostupné na: http://www.e-metodologia.fedu.uniba.sk/. Bratislava: Univerzita Komenského, 2010. ISBN 978-80-223-2951-4.
-
Chráska, M. Metody pedagogického výzkumu.. Praha: Grada., 2010.
-
Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů.. Praha: Karolinum., 2004.
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, ŠEĎOVÁ, Klára. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-313-0..
|