Předmět: 3D modelování a virtuální realita

« Zpět
Název předmětu 3D modelování a virtuální realita
Kód předmětu KGI/3DVR
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Meyer Petr, Mgr. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Úvod (sylabus, požadavky ke splnění předmětu, obsah semináře, ) 2. Základy počítačové grafiky 3. Základní ovládání SketchUp 4. Texturování 5. 3D modelování a vizualizace krajiny 6. Reliéf 7. Budovy I. 8. Budovy II. 9. Vegetace a krajinný pokryv 10. Ostatní prvky krajinné sféry 11. Možnosti prezentace 3D modelů 12. Prezentace semestrálních projektů

Studijní aktivity a metody výuky
nespecifikováno
Doporučená literatura
  • studijní opora. Geoinformatika; 3D modelování a virtuální realita; Vybrané geografické přístupy v regionálním rozvoji a územním plánování..
  • ANDĚL, J., BIČÍK, I., DOSTÁL, P., LIPSKÝ, Z., SHAHNESHIN, S. G. (eds.). Landscape Modelling. Geographical Space, Transformation and Future Scenarios. Springer Dordrecht, Heidelberg, London, New York, 2010.
  • Chopra, I. Google SketchUp For Dummies. 2007..
  • ORŠULÁK, T., PACINA, J. 3D modelování a virtuální realita. Ústí nad Labem: FŽP UJEP, 2012.
  • Pokorný, P. Blender: Naučte se 3D grafiku. Praha, 2006. ISBN 80-730-0203-5..
  • ŽÁRA, J., BENEŠ, B., FELKEL, P. Moderní počítačová grafika 2. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0454-0.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr