|
Vyučující
|
-
Fuková Petra, Mgr. Ph.D.
-
Stela Kartika, M.A.
|
|
Obsah předmětu
|
V souvislosti s probíranými tématy se procvičují jednotlivé jazykové dovednosti. Na základě potřeb studujících mohou být akcentovány pouze některá z témat a využity doplňující a rozšiřující materiály. 1. Nakupování online, telefonování, komunikace s kolegy 2. Kultura, světové dědictví, vymírání jazyků 3. Historie, historické omyly 4. Pocity, jazyky a emoce 5. Budoucnost, roboti, povolání budoucnosti
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Cílem kurzu je rozvoj komunikační kompetence na úrovni B2 dle SERRJ. Pozornost bude zaměřena jak na jazykové prostředky, tak zároveň na jejich integraci do všech čtyř řečových dovedností. Kurs navazuje na požadovanou vstupní kompetenci B1 dle SERRJ.
Studující v souvislosti s probíranými tématy - ovládá potřebnou slovní zásobu a gramatické struktury, - je schopen komunikovat v rozsahu probíraných témat, - umí představit jednoduchou prezentaci na probírané téma
|
|
Předpoklady
|
Požadovaná vstupní úroveň min. B1 SERRJ.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor jazykového projevu studenta, Rozhovor
Udělení zápočtu za: - aktivní účast na seminářích (min. 70 %), - plnění úkolů průběžně zadávaných vyučujícím, - prezentace vybraného tématu.
|
|
Doporučená literatura
|
-
dle tématu. dle tématu. .
|