| Název předmětu | Průběžná pedagogická praxe |
|---|---|
| Kód předmětu | KGEO/PPP |
| Organizační forma výuky | Seminář |
| Úroveň předmětu | Magisterský |
| Rok studia | 1 |
| Semestr | Zimní |
| Počet ECTS kreditů | 1 |
| Vyučovací jazyk | Čeština |
| Statut předmětu | Povinný |
| Způsob výuky | Kontaktní |
| Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
| Doporučené volitelné součásti programu | Není |
| Vyučující |
|---|
|
| Obsah předmětu |
|
nespecifikováno
|
| Studijní aktivity a metody výuky |
| nespecifikováno |
| Výstupy z učení |
|
Obsahové zaměření průběžné pedagogické praxe je na pedagogickou práci s žáky na 2. stupni ZŠ a SŠ. Cílem praxe je postupné získávání praktických dovedností pod vedením mentora praxe, seznámení s úkoly, cíli a hlavními činnostmi pedagoga a školy na případu konkrétní školy. Seznámení se Školním vzdělávacím programem, se školskými dokumenty. Praxe je nejprve vykonávána formou náslechů cvičného učitele (mentora), reflexe denních činností, osvojováním si praktických dovedností z oblasti pedagogiky a didaktiky, následně pak vlastními výstupy. Student vykoná praxi na škole v rámci studentské skupiny. Vždy jeden student realizuje vlastní pedagogické činnosti pod vedením a podle pokynů mentora praxe, ostatní studenti hospitují a provádí hospitačně-reflektivní záznam. Hodiny jsou rozborované. Rámec praxe tedy počty hodin a výstupy (pedagogický deník/ portfolio z praxe + hodnocení mentorem praxe) jsou nastaveny z CPP, obsahovou náplň a konkrétní zápočtové požadavky stanovuje oborový didaktik, kterému výstupy student odevzdává a oborový didaktik uděluje zápočet.
|
| Předpoklady |
|
nespecifikováno
|
| Hodnoticí metody a kritéria |
|
nespecifikováno
|
| Doporučená literatura |
|
|
| Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
| Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
|---|