-
GERBER, R. International Handbook on Geographical Education. Dordrecht. 2003.
-
IGU. International Charter on Geographical Education. 2016.
-
KNECHT, P., HOFMANN, E. K problému řazení geografického učiva ve školních vzdělávacích programech. 2013.
-
KÜHNLOVÁ, H. Život v našem regionu. Pracovní učebnice pro základní školy a víceletá gymnázia. Plzeň. 2010.
-
MARADA, M. a kol. Koncepce geografického vzdělávání. Praha, Brno. 2017.
-
PETTY, G. Moderní vyučování. Praha. 2013.
-
PRŮCHA, J. Moderní pedagogika. Praha. 2017.
-
ŘEZNÍČKOVÁ, D. a kol. Dovednosti žáků ve výuce biologie, geografie a chemie. Praha. 2013.
-
ŘEZNÍČKOVÁ, D. a kol. Náměty pro geografické a environmenální vzdělávání. Výuka v krajině. Praha. 2008.
-
ŘEZNÍČKOVÁ, D. Didaktika geografie: proměny identity oboru. Brno. 2015.
-
ŘEZNÍČKOVÁ, D. Geografické dovednosti, jejich specifikace a kategorizace. 2003.
-
ŘEZNÍČKOVÁ, D., MATĚJČEK, T. Učební úlohy ve výuce geografie. Praha. 2014.
-
SKALKOVÁ J. Obecná didaktika. Praha. 2007.
-
STUCHLÍKOVÁ, I., JANÍK, T. et al. Oborové didaktiky: vývoj ? stav ? perspektivy. Brno. 2015.
-
TRAHORSCH, P., BLÁHA, J. D., KUČEROVÁ, S. R. The usability of economic maps for students of various age groups: an example for a discussion of a multi-stage concept of teaching aids. 2020.
-
TRAHORSCH, P. Skečnouting: tvorba vizuo-textového zápisu. 2018.
-
WALTEROVÁ, E., ČERNÝ, K., GREGER, D., CHVÁL, M.. Školství ? věc (ne)veřejná?. Praha. 2010.
-
WIEGAND, P. Learning and Teaching with Maps. London. 2006.
|