Vyučující
|
-
Dolejš Martin, Mgr. Ph.D.
-
Meyer Petr, Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod (sylabus, požadavky ke splnění předmětu, obsah semináře, ) 2. Teoretické zarámování 3. Využití technologií v praxi 4. Prezentace vybraných technologií 5. Virtuální realita I (3D modely, uživatelské prostředí, komponenty, výrobci) 6. Rozšířená realita I (3D modely, uživatelské prostředí, komponenty) 7. Prezentace konceptu semestrálního projektu 8. Virtuální realita II (praktické ukázky aplikací, funkcionalita) 9. Rozšířená realita II (praktické ukázky aplikací, funkcionalita) 10. Prezentace průběžných výsledků 11. Možnosti využití technologií v rámci geografie 12. Prezentace semestrálních projektů
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Předmět navazuje na kurz 3D modelování a virtuální realita a prohlubuje znalosti a dovednosti studentů v aplikaci do územního plánování a tvorby dokumentů a projektů regionálního rozvoje. V rámci předmětu studenti zpracovávají a individuálně konzultují seminární práce ve výši min. 10 hodin.
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
Aktivní účast na hodině, docházka (povoleny 3 absence), zpracování semestrálního projektu na zadané téma dle stanovených požadavků a její závěrečná prezentace.
|
Doporučená literatura
|
-
studijní opory: Geoinformatika; 3D modelování a virtuální realita; Vybrané geografické přístupy v regionálním rozvoji a územním plánování.
-
Anděl, J. et al. Landscape modelling. Berlin-Heidelberg, 2010.
-
Chopra, I. Google SketchUpForDummies. 2007.
-
ORŠULÁK, T., PACINA, J., 2012. 3D modelování a virtuální realita. UJEP, Ústí nad Labem..
-
Pokorný, P. Blender. naučte se 3D grafiku. Praha, 2006. ISBN 80-730-0203-5.
-
Žára, J., Beneš, B., Felkel, P. Moderní počítačová grafika, Computer Press, Brno, 2005.
|