Název předmětu | Didaktický seminář z fyziky |
---|---|
Kód předmětu | KFY/KDIDS |
Organizační forma výuky | Cvičení |
Úroveň předmětu | Bakalářský |
Rok studia | 3 |
Semestr | Letní |
Počet ECTS kreditů | 2 |
Vyučovací jazyk | Čeština |
Statut předmětu | Povinný |
Způsob výuky | Kontaktní |
Studijní praxe | Nejedná se o pracovní stáž |
Doporučené volitelné součásti programu | Není |
Vyučující |
---|
|
Obsah předmětu |
1) Proč se učit fyziku? Co znamená být dobrým učitelem? Co je dobrá škola? 2) Úloha výuky fyziky ve vzdělávacím systému v ČR i ve světě. Základní školské dokumenty. 3) Úloha motivace žáků ve výuce a vybrané příklady jejího využití ve výuce fyziky. 4) - 5) Metody výuky. 6) - 7) Plánování hodiny a hodnocení výsledků výuky. 8) Stěžejní poznatky ve výuce fyziky. 9) Fyzika v globálních souvislostech.
|
Studijní aktivity a metody výuky |
nespecifikováno |
Výstupy z učení |
Předpoklady |
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria |
nespecifikováno
Zápočet bude udělen na základě docházky, vypracování určených příprav na vyučovací hodinu a mikrovýstupu studenta s předvedením minimálně jednoho žákovského experimentu k vybranému fyzikálnímu tématu. |
Doporučená literatura |
|
Studijní plány, ve kterých se předmět nachází |
Fakulta | Studijní plán (Verze) | Kategorie studijního oboru/specializace | Doporučený semestr |
---|