Vyučující
|
-
Krupa Martin, MgA. et MgA.
-
Hájková Barbora, MgA. DiS.
-
Kolečková Zdena, prof. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přehled látky je obsažen v anotaci předmětu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Výstupy z učení
|
Tento kurz je založen na jednoznačně individuálním přístupu a vychází z potřeb jednotlivých studentů dle jejich zaměření na konkrétní téma diplomové práce. Student v průběhu dvou semestrů intenzivně konzultuje praktickou i teoretickou část diplomové práce a od úvodních seminářů, kdy jsou stanoveny základní zásady pro vypracování diplomové práce, postupně realizuje své téma až do výsledné fáze, která je prezentována v rámci státních závěrečných zkoušek. Kromě konzultací je studentovi doporučována odborná literatura, vztahující se k tématu diplomové práce, a rovněž mu jsou doporučovány osobnosti teoretiků, kurátorů či umělců, kteří by mohli poskytnout další podnětné konzultace, studijní materiál a informace k tématu.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předcházejícího studia
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
1. Aktivní účast při konzultacích s vedoucím práce 2. Příprava teoretického materiálu
|
Doporučená literatura
|
-
Bourdieu, P. Distinction. Routledge, 2010.
-
Bourdieu, P. Outline of a Theory of Practice. Cambridge University Press, 1977.
-
Bourdieu, P. The Logic of Practice. Polity Press, 1992.
-
Derieux, Florence. Individual Methodology. JRP-Ringier, Zurich, 2007.
-
Eco, U. How to Write Thesis. MIT Press, 2015.
-
Merleau-Ponty, M. Phenomenology of Perception. Routledge, 2013.
|