Vyučující
|
-
Mrkus Pavel, doc. Mgr.A.
-
Tarakji Karim, MgA.
|
Obsah předmětu
|
1. Rekapitulace znalostí z minulého semestru. 2. Úvod do interaktivních formátů. 3.- 4. Modelování v prostředí herních enginů. 5.-6. Tvorba interaktivních prvků a fyziky. 7. Dílčí praktické ukázky a úkoly; prezentace uměleckých děl generovaných prostřednictvím interaktivních aplikací. 8. Animace a pohyb v interaktivním virtuálním prostředí. Zadání samostatného semestrálního projektu. 9.-10. Realizace samostatného projektu. 11. Prezentace individuálního interaktivního projektu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace, Pracovní činnosti (dílny), Grafické a výtvarné činnosti
|
Výstupy z učení
|
Oborový software VI / 3D software II - Interaktivní prostředí Navazující kurz prohlubuje základy tvorby interaktivního a generativního obsahu v prostředí herních enginů v kombinaci s 3D softwarem. Poskytuje přitom základní orientaci v problematice stavby virtuální a interaktivní simulace, s použitím elementárních stavebních modulů herního jazyka. Vytváří platformu pro interakci virtuálního a fyzického prostředí a uživatelských rozhraní. Zabývá se přitom zejména aplikacemi herními, využívanými následně při tvorbě uměleckého a performativního obsahu. Kurz dynamicky reaguje na aktuální postupy a vývoj v tomto oboru.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předcházejícího studia.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta (technické práce), Rozbor díla tvůrčího charakteru (hudební, výtvarné, literární)
1. plnění úkolů a zadání v průběhu celého semestru 2. aktivní účast při konzultacích v rámci ateliéru
|
Doporučená literatura
|
-
Blender Fundamentals: https://cloud.blender.org/p/blender-fundamentals/. Blender Fundamentals: https://cloud.blender.org/p/blender-fundamentals/.
-
Blender User Manual: https://docs.blender.org/manual/en/latest/. Blender User Manual: https://docs.blender.org/manual/en/latest/.
-
GREGORY, Jason. Game Engine Architecture. Taylor & Francis, 2018.
-
McCAFFREY, Mitch. Unreal Engine VR Cookbook. Developing Virtual Reality with UE4. Addison Wesley, 2017.
-
ROMERO, Marcos. Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine. The faster way to build games using UE4 Blueprints. Packt Publishing, 2019.
-
STEINMETZ, Frederik; HOFFMANN, Gottfried. Cycles Encyclopedia. Blender Foundation, 2016.
|