Předmět: Workshop produkce v KKO V

« Zpět
Název předmětu Workshop produkce v KKO V
Kód předmětu KDT/FU160
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní
Počet ECTS kreditů 8
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Machová Adéla, MgA. Ph.D.
  • Loziak Aleš, MgA. Ph.D.
Obsah předmětu
1. Produkční zajištění podcastu a specifika kroků pro jeho tvorbu, vč. jejich plánování a organizačního zajištění, zadání semestrálního úkolu 2. Sestavení týmu, práce na plánu realizace a vyhodnocení rizik, užití techniky brainstormingu pro nalezení společného tématu pro produkci podcastu o kulturní akci za účelem PR 3. Předávání myšlenky do týmu aneb komunikace jako základna managementu - nezbytnosti komunikace v týmové práci a její aplikace, respekt v týmu, porozumění si a práce s námitkami, bloky v komunikaci, přijetí a podávání zpětné vazby 4.-5. Produkční práce v rámci zadaného semestrálního úkolu a příprava rozhovorů, plán realizace, příprava obsahu a textů, práce s daty a jejich shromažďování, referáty 6. Leadership pro střední management - rozeznávání vlastních schopností a utváření vlastního leadershipu, sebevědomí leadera a důvěra, osobní rozvoj, styly leadershipu, situační vedení 7. Organizace komunikačního výstupu s jeho následnou produkcí 8.-10. Produkce podcastu - naplnění plánu realizace, scénář a tvorba, subdodávky a spolupráce, produkce a zajištění realizace podcastu, řízení postprodukčních prací a implementace produktu pro účely PR 11. Určování a stanovování pracovních priorit, reorganizace pracovních aktivit a úkolů, prokrastinace, techniky řízení času 12. Změnové řízení - řízení změnového cyklus produktu

Studijní aktivity a metody výuky
Demonstrace, Nácvik pohybových a pracovních dovedností
Výstupy z učení
Kurz se zaměření na praktické uplatnění dosavadních zkušeností řízení týmu a naučí studenta zprodukovat mluvený podcast jako nezbytnou součást komunikačního portfolia pro dlouhodobé PR či dílčí propagaci produkované události nebo k posílení brandingu kreativní firmy. Student se naučí spolupracovat s tvůrci, oslovit pro spolupráci kreativce a společně najít téma i vytvořit základ pro obsah utvářeného produkčně zajišťovaného výstupu. Dále kurz ověří a posílí jejich nakládání s časem a time management, stejně jako se soustředí na rozšíření dovedností v oblasti změnového řízení.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa.
Předpoklady
Úspěšné absolvování předchozího studia

Hodnoticí metody a kritéria
Rozhovor, Dotazník

Doporučená literatura
  • BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. Zlín: VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.
  • EVANGELU, Jaroslava Ester, GRUNDEL, David. Virtuální tým: efektivní řízení týmu na dálku. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2877-0.
  • HLAVÁČKOVÁ, Jitka, VOJTĚCHOVSKÝ, Miloš (ed.). Zvuky, kódy, obrazy: Sounds, codes, images. Praha: Artmap Ekopress, 2019. ISBN 978-80-87865-50-7.
  • OPLETALOVÁ, Lenka et al. (eds.). Lokální funkce kultury: analýza a evaluace kulturních služeb. Praha: Univerzita Karlova, 2015. ISBN 978-80-7308-584-1.
  • STEJSKALOVA, Tereza. Smrt umělce. Ať žijí pomocnice!. Praha: Transit, 2024. ISBN 978-80-87259-59-7.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr