|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Společné úvodní setkání a ověření společných komunikačních témat, zadání úkolu 2.-4. Rozdělení studentů do diskusních skupin dle kvalifikačních, motivačních a oborových předpokladů (studenti mohou na základě souhlasu vyučujícího dle svého tempa a dosažených úspěchů mezi skupinami fluktuovat) 5.-10. Skupinová výuka zohledňující úroveň jazykových znalostí a oborové preference ? prohloubení gramatických znalostí a rozvoj prezentačních dovedností v cizím (anglickém) jazyce) 11.-13. Představení vybraného projektu z oblasti KKO - práce s vizuálním podpůrným materiálem, příprava ústní prezentace. Analýza inspiračních zdrojů formou ústní obhajoby a obrazové prezentace v rámci jednotlivých skupin
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
|
Výstupy z učení
|
Kurz je intenzivní, vysoce individualizovaný, přizpůsobující se potřebám a jazykové vybavenosti každého studenta, rozvíjí gramatické dovednosti a formuje prezentační dovednosti v anglickém jazyce. Koncepčně jsou studenti vedeni k úrovni jazyka C a po absolvování kurzu mají schopnosti porozumět i náročným, odborným textům a výkladům, plynule se vyjadřovat, pohotově reagovat a pružně, efektivně jazyk používat ke společenským a profesním účelům. V oblasti ústního projevu se kurz zaměřuje především na osvojení si odborné terminologie a rozvíjení exaktních komunikačních dovednosti v profesním (odborném) prostředí. Rozvíjena je i bezprostřední dovednost zapojení se do ústní interakce při společenských událostech přímo spojených s výkonem povolání.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa.
|
|
Předpoklady
|
úspěšné absolvování předchozího studia
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
|
|
Doporučená literatura
|
-
KENNY, Nick, KELLY, Anne. Ready for PET. Macmillan Publishers Limited, 2001.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar In Use, Blue and Red. Cambridge University Press, 2019.
-
PHILPOT, Sarah, CURNICK, Lesley, PATHARE, Emma, PATHARE, HARRISON, Gary & Richard. Headway. Academic Skills. Oxford: Oxford University Press, 2011.
-
SOARS, Liz, SOARS, Joan. New Headway English Course, Adults/Young Adults. Oxford University Press, 2000.
-
SWAN, Michael. Practical English Useage. Oxford University Press, 2016.
-
Vince, Michael. English Grammar and Vocabulary. Macmillan Publishers Limited, 2003.
|