1. Úvodní setkání a sumarizace společných témat - diskuze, ověření úrovně, práce s textem a zadání rozřazujícího úkolu 2.-3. Rozdělení studentů do diskusních skupin dle kvalifikačních, motivačních a oborových předpokladů (studenti mohou na základě souhlasu vyučujícího dle svého tempa a dosažených úspěchů mezi skupinami fluktuovat) 4.-10. Skupinová výuka zohledňující úroveň jazykových znalostí a oborové preference, práce s psaným textem, vytváření diskusních fór, rozšiřování slovníčku pro oblasti KKO, zadávání dílčích úkolů 11.-12. Rozvoj základních sebeprezentačních dovedností studentů
|
Kurz anglického jazyka rozvíjí dovednosti psané a verbální komunikace potřebné pro management i propagaci. Na základě ověření individuální úrovně jednotlivých studentů je připravena skupinová práce, při níž jsou volená témata i gramatika přizpůsobena potřebám a jazykové vybavenosti každého studenta. Postupně je posilována gramatika, ohledávána stylistika anglického jazyka, přičemž se pracuje se zadanými odbornými i volnějšímu texty z oblastí kultury, kreativity a tvorby. Ve skupinové práci se soustředí na plynulost vyjadřování a učí se pružně reagovat v cvičných situacích vycházející z kulturního provozu. Výuka je doplněna informacemi a aktualitami ze studovaných oborů. Dílčí část tvoří práce na zdokonalování písemného projevu studenta Znalosti získané v takto koncipovaném kurzu umožňují každému ze studentů v budoucnu vycestovat v rámci programů mezinárodních mobilit, veřejně prezentovat a obhájit vlastní projekt nebo navštěvovat předměty vyučované v anglickém jazyce.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházející z konkrétní anotace předmětu a směřující k naplnění profilu absolventa.
|
-
KENNY, Nick, KELLY, Anne. Ready for PET. Macmillan Publishers Limited, 2001.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334.
-
PHILPOT, Sarah, CURNICK, Lesley, PATHARE, Emma, PATHARE, HARRISON, Gary & Richard. Headway, Academic Skills. Oxford University Press, 2011.
-
SOARS, Liz, SOARS, Joan. New Headway English Course, Adults/Young Adults. Oxford University Press, 2000.
-
SOARS, Liz., SOARS, Joan. New Headway English Courses, Adults/Young Adults. Oxford University Press, 2000.
-
SWAN, Michael. Practical English Useage. Oxford University Press, 2016.
-
Vince, Michael. English Grammar and Vocabulary. Macmillan Publishers Limited, 2003.
|