Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Společné úvodní setkání, zadání rozřazujícího úkolu. 2.-3. Rozdělení studentů do diskusních skupin dle kvalifikačních, motivačních a oborových předpokladů (studenti mohou na základě souhlasu vyučujícího dle svého tempa a dosažených úspěchů mezi skupinami fluktuovat). 4.-10. Skupinová výuka zohledňující úroveň jazykových znalostí a oborové preference. 11.-13. Představení vlastní tvorby a analýza inspiračních zdrojů formou ústní obhajoby a obrazové prezentace v rámci jednotlivých skupin.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Výstupy z učení
|
Aktuální forma kurzu vznikla na základě vnitřní evaluace a potřeb studentů. Kurz je intenzivní, vysoce individualizovaný, přizpůsobující se potřebám a jazykové vybavenosti každého studenta. První část je orientována na výuku angličtiny jako cizího jazyka na obecné úrovni, včetně upevnění jeho gramatické, lexikální a stylistické struktury tak, aby, bez ohledu na různorodost skupiny na počátku ZS, byli schopni absolventi kurzu ukončit jej na konci LS na úrovni C1. Tedy se schopností porozumět i náročným, odborným textům a výkladům, plynule se vyjadřovat, pohotově reagovat a pružně, efektivně jazyk používat ke společenským, akademickým a profesním účelům. Druhá část je zaměřena na zdokonalování písemného projevu studenta, přičemž zvláštní důraz je kladen na práci s odborným textem. Výuka je doplněna informacemi a aktualitami ze studovaných oborů. Znalosti získané v takto koncipovaném kurzu umožňují každému ze studentů druhých a vyšších ročníků vycestovat v rámci programů mezinárodních mobilit, veřejně prezentovat a obhájit vlastní projekt nebo navštěvovat předměty vyučované v anglickém jazyce.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předchozího studia
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Docházka, Aktivní účast, Realizace a prezentace seminární práce
|
Doporučená literatura
|
-
Kenny, Nick; Kelly, Anne. Ready for PET. Macmillan Publishers Limited, 2001.
-
MURPHY, Raymond. English Grammar In Use, Blue and Red. Cambridge University Press, 2019.
-
PHILPOT, Sarah; CURNICK, Lesley; PATHARE, Emma; PATHARE, Gary & Richard Harrison. Headway, Academic Skills. Oxford University Press, 2011.
-
Soars, Liz; Soars, Joan. New Headway English Course. Oxford University Press, 2000.
-
SOARS, Liz.; SOARS, Joan. New Headway English Courses, Adults/Young Adults. Oxford University Press, 2000.
-
SWAN, Michael. Practical English Useage. Oxford University Press, 2016.
-
Vince, Michael. English Grammar and Vocabulary. Macmillan Publishers Limited, 2003.
|