|
Vyučující
|
|
|
|
Obsah předmětu
|
1. Historický kontext dobového posunu k veřejným obrazárnám a galeriím. 19. století. 2. Vývoj architektury výstavních prostor v 19. století, způsob vystavování. Vybrané příklady. 3. Vývoj a změny v secesním období na přelomu 19. a 20. století. 4. Situace mezi dvěma světovými válkami. Proměna paradigmatu. 5. Funkcionalismus jako souhrnný pojem pro změny v architektuře. 6. Historický kontext změn po 2. světové válce. 7. Internacionální styl. Minimalismus. 8. Vliv významných soukromých sběratelů na architekturu výstavních prostor (př. Guggenheim). 9. Postmoderna a její vliv na proměnu koncepce výstavy. 10. Architektura muzeí a galerií od 90. let. 11. Projekty konverzí na galerie či muzea. 12. Exkurze.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
|
Výstupy z učení
|
Ve výuce anglického jazyka je důraz kladen na rozšíření znalostí jazyka se specializací na daný obor. Cílem je zlepšení orientace studentů v odborném jazyce, schopnost správně použít získaných jazykových znalostí v náročných profesních situacích, umět reagovat a rozšířit slovní zásobu. Výuka je doplněna informacemi a aktualitami ze studované oblasti. Student umí základní odborná slovíčka v cizím jazyce ze svého oboru. Je schopen cizojazyčné komunikace o své práci a svém zaměření. Dovede popsat a vysvětlit svoji práci a přístupy. Zvládá konverzaci a písemnou komunikaci v cizím jazyce. Dovede se domluvit na budoucí zahraniční spolupráci a umí nabídnout své dovednosti v rámci komunikace se zahraničními institucemi i jedinci. Výuka v jednotlivých týdnech semestru je flexibilní a je podřízena individuálním potřebám jednotlivých studentů a odvíjí se od jejich aktuálních tvůrčích aktivit.
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
|
Předpoklady
|
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru.
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
1. plnění dílčích úkolů a zadání v průběhu celého semestru 2. aktivní účast při konzultacích v rámci ateliéru
|
|
Doporučená literatura
|
|