Předmět: Produkce a komunikace II

« Zpět
Název předmětu Produkce a komunikace II
Kód předmětu KDT/FU011
Organizační forma výuky Přednáška + Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 2
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Machová Adéla, MgA. Ph.D.
  • Widžová Petra, MgA.
Obsah předmětu
1. Komunikační aspekty mluveného a psaného testu zacílené na PR, struktura prezentace, práce s informacemi v produkci a komunikaci kulturního obsahu 2. Komunikační dovednosti - psaný text v kontextu osobní prezentace versus psaná forma pro nástroje PR 3. Tvorba textových informací a jejich uplatnění v komunikaci pro kulturní produkt - specifikum Newsletter 4. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 5. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 6. Branding a spotřebitelská hodnota 7. Kdo je naše publikum aneb jak náš kulturní produkt komunikovat cíleně 8. Cílení a realizace propagačních aktivit - cílové skupiny a strategie předání informace, výstupy a indikátory, moment dokumentace a jeho průběžná i následná využitelnost 9. Reportování pro účely FR ve vztahu k PR, pointa reprezentace 10. Fundraising uměleckých projektů - podpora kultury a jejích činností, motivační faktory pro FR, základy rozpočtování, FR analýza a plán 11. Fundraisingový argument, sdílení dobré praxe s žádostmi o podporu kultury 12. Způsoby a nástroje fundraisingu dle poskytujících zdrojů pro kulturní produkt 13. Momenty evaluace v kulturní produkci, závěrečná zpráva a vyhodnocení fundraisingové podpory (mediareporting, fotoreport, výkazy účasti apod.)

Studijní aktivity a metody výuky
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
Výstupy z učení
Seminář si klade za cíl obeznámit studenty a studentky s praxí týmové komunikace a vedením týmu. Seminář je založen na kombinaci teoretických znalostí z managementu a organizační psychologie (psychologické bezpečí jako základní předpoklad vzájemné spolupráce, pracovní aliance, společné stanovování cílů, hierarchie cílů, smysluplnost jako motivační faktor, koncepce vnitřní motivace a teorie sebeurčení) a nácviku praktických dovedností z koučinku a deliberativní manažerské praxe (behaviorální model GROW, na řešení zaměřené techniky, radikální otevřenost).
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru
Předpoklady
Úspěšné absolvování předchozího studia

Hodnoticí metody a kritéria
Analýza výkonů studenta

Docházka Referát Test
Doporučená literatura
  • SCOTTOVÁ, Kim. Radikální otevřenost. Jan Melvil Publishing, Brno, 2018.
  • SHAZER, Steve; DOLAN, Yvonne. Zázračná otázka. Portál, Praha, 2014.
  • URBAN, Kamila. Psychológia pre poradcov a poradkyne. ČZU, Praha, 2019.
  • URBAN, Marek. Identita autora. VEDA, Bratislava, 2017.
  • WHITMORE, John. Koučování. Management Press, Praha, 2013.
  • ZATLOUKAL, Leoš; VÍTEK, Pavel. Koučování zaměřené na řešení. Portál, Praha, 2016.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr