|
Vyučující
|
-
Machová Adéla, MgA. Ph.D.
-
Widžová Petra, MgA.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Komunikační aspekty mluveného a psaného testu zacílené na PR, struktura prezentace, práce s informacemi v produkci a komunikaci kulturního obsahu 2. Komunikační dovednosti - psaný text v kontextu osobní prezentace versus psaná forma pro nástroje PR 3. Tvorba textových informací a jejich uplatnění v komunikaci pro kulturní produkt - specifikum Newsletter 4. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 5. Analýza vybraného kulturního produktu a jeho komunikace - případové studie 6. Branding a spotřebitelská hodnota 7. Kdo je naše publikum aneb jak náš kulturní produkt komunikovat cíleně 8. Cílení a realizace propagačních aktivit - cílové skupiny a strategie předání informace, výstupy a indikátory, moment dokumentace a jeho průběžná i následná využitelnost 9. Reportování pro účely FR ve vztahu k PR, pointa reprezentace 10. Fundraising uměleckých projektů - podpora kultury a jejích činností, motivační faktory pro FR, základy rozpočtování, FR analýza a plán 11. Fundraisingový argument, sdílení dobré praxe s žádostmi o podporu kultury 12. Způsoby a nástroje fundraisingu dle poskytujících zdrojů pro kulturní produkt 13. Momenty evaluace v kulturní produkci, závěrečná zpráva a vyhodnocení fundraisingové podpory (mediareporting, fotoreport, výkazy účasti apod.)
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
|
Přednášení, Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
|
Výstupy z učení
|
Seminář si klade za cíl obeznámit studenty a studentky s praxí týmové komunikace a vedením týmu. Seminář je založen na kombinaci teoretických znalostí z managementu a organizační psychologie (psychologické bezpečí jako základní předpoklad vzájemné spolupráce, pracovní aliance, společné stanovování cílů, hierarchie cílů, smysluplnost jako motivační faktor, koncepce vnitřní motivace a teorie sebeurčení) a nácviku praktických dovedností z koučinku a deliberativní manažerské praxe (behaviorální model GROW, na řešení zaměřené techniky, radikální otevřenost).
Získané způsobilosti představují zvládnutí a osvojení si znalostí v daném oboru, vycházejí z konkrétní anotace předmětu a směřují k naplnění profilu absolventa daného oboru
|
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování předchozího studia
|
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Docházka Referát Test
|
|
Doporučená literatura
|
-
SCOTTOVÁ, Kim. Radikální otevřenost. Jan Melvil Publishing, Brno, 2018.
-
SHAZER, Steve; DOLAN, Yvonne. Zázračná otázka. Portál, Praha, 2014.
-
URBAN, Kamila. Psychológia pre poradcov a poradkyne. ČZU, Praha, 2019.
-
URBAN, Marek. Identita autora. VEDA, Bratislava, 2017.
-
WHITMORE, John. Koučování. Management Press, Praha, 2013.
-
ZATLOUKAL, Leoš; VÍTEK, Pavel. Koučování zaměřené na řešení. Portál, Praha, 2016.
|