Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje minimálně 10 náslechů a 10 vlastních výstupů v hodinách chemie v kurzu Souvislá pedagogická praxe I a minimálně 15 náslechů a 15 vlastních výstupů v hodinách chemie v kurzu Souvislá pedagogická praxe II, seznámí se Školním vzdělávacím programem a vedle písemných příprav na vyučování vypracuje analýzu metodických postupů používaných při vyučovacích hodinách (sebereflexe).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
nespecifikováno
|
Výstupy z učení
|
Student provádí pedagogickou praxi na zvolené střední škole a to formou vedení výuky v obou studovaných aprobačních předmětech. Při souvislé pedagogické praxi studenti aplikují v práci se žáky teoretické i praktické znalosti a dovednosti získané při studiu chemických disciplín a didaktiky chemie. Student se při přípravě vyučovacích hodin zaměří na odbornost (logickou stavbu, návaznosti mezi tématy) a na jejich metodické ztvárnění. Respektuje připomínky cvičného učitele
|
Předpoklady
|
nespecifikováno
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
nespecifikováno
|
Doporučená literatura
|
-
Literatura se shoduje s učebními materiály a učebnicemi obou aprobačních předmětů na škole, na níž praxe probíhá, základní pedagogické dokumenty, pracovní sešity pro žáky, metodické materiály pro učitele..
|