Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Úvod do problematiky multimediální komunikace. 2. Logo v. značka a jejich chápání. 3. Komunikace s médii a její pravidla. 4. Reklama v. public relations. 5. Marketingová komunikace. 6. Corporate identity jako komunikační nástroj uvnitř i navenek. 7. Tištěná prezentace a tiskařské technologie. 8. Internetová prezentace. 9. Redakční systémy. 10. Mýtus všemocných sociálních sítí. 11. Branding I. - budování značky a její život. 12. Branding II. - propast mezi rozumem a emocemi. 13. - 14. Případové studie.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Demonstrace
|
Výstupy z učení
|
Předmět vede studenty k základní orientaci v oblasti komunikace za použití různých komunikačních kanálů a platforem tak, aby si osvojili základní kompetence nezbytné k této činnosti. Cílem předmětu je seznámit posluchače se širokou škálou dostupných komunikačních kanálů, ukázat, jak je možné maximálně využít jejich potenciál a potenciál samotného komuniké. Součástí předmětu jsou kromě teorie také případové studie a vlastní kreativní činnost posluchačů, ukazující (mimo jiné) limity multimediální komunikace.
Student umí vyhledávat a třídit informace z různých komunikačních kanálů, dovede využít jejich potenciál, prokazuje samostatnost a kreativitu v rozboru a tvorbě multimediálních komunikátů.
|
Předpoklady
|
znalosti disciplíny na maturitní úrovni znalosti v rámci oborové návaznosti náležitá terminologie
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
docházka aktivita samostatný výstup test
|
Doporučená literatura
|
-
Mcquail, D. Úvod do teorie masové komunikace.. Praha: Portál, 1999.
-
Mikuláštík, M. Komunikační dovednosti v praxi. Gada Praha, 2003. Praha: Grada, 2010.
-
Neumeier, M. The Brand Gap. Praha: AnFas, 2008.
-
Ogilvy, D. Ogilvy o reklamě. Praha: Management Press, 2011.
-
Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergr, J. V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003.
-
Reifová, I. Slovník mediální komunikace.
-
Špačková, A. Moderní rétorika. Praha: Grada, 2009.
|