Vyučující
|
-
Haase Christoph, Dr. Ph.D., M.A.
|
Obsah předmětu
|
Předmět představuje všechna historická stádia důležitá ve vývoji angličtiny.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Student je schopen seznámení s principy jazyka.
Student je schopen pochopit problematiku, má k tomu dostatečné teoretické znalosti z jiných disciplín.
|
Předpoklady
|
Úspěšné absolvování lingvistických předmětů prvního ročníku i zimního semestru ročníku druhého
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Aktivní účast ve výuce, test, zkouška.
|
Doporučená literatura
|
-
Hoff, E. Blackwell handbook of language development. Malden, 2009.
-
Jordens, P. Language aquisistion and the functional category system. Berlin, 2012.
-
Meisel, J. First and second language acquisition ; parallels and differences. Cambridge, 2011.
-
Tallerman, M. The Oxford handbook of language evolution. Oxford, 2012.
|