Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Kurz prověří a upevní gramatické struktury AJ, včetně těch, které by mohli studenti dále uplatnit ve svém studiu. Očekává se, že studenti se účastní různých aktivit a budou pracovat v týmech s cílem vyřešit zadané problémové úlohy. Tím budou rozvíjet i své dovednosti kritického myšlení. Výstupy studentů budou zpracovávány na úrovni C1 jazyka, a to v oblasti čtení, poslechu, gramatiky, tak jak je tato úroveň nastíněna Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky. Výstupy studentů budou hodnoceny individuálně i skupinově a tato dvě hodnocení, která budou probíhat jak formálně, tak i neformálně, se stanou součástí práce třídy po celý semestr.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
|
Výstupy z učení
|
Cílem tohoto studijního předmětu je dále rozvíjet komunikační dovednosti a další dovedností studentů tohoto oboru, převážně však v oblasti dovedností receptivních, (reading and listening). Po celý semestr budou studenti rozvíjet tyto dovednosti četbou a poslechem celé řady textů pokročilé úrovně, které budou zároveň v souladu s jejich studijním programem a se zájmy a potřebami studentů.
Prokazované znalosti a dovednosti: - upevnění jazykových dovedností získaných v BC studiu; - zdokonalení plynulosti vyjadřování v odborných a profesních tématech - schopnost jasně a s přehledem organizovat písemný projev - upevnění schopnosti usouvztažňovat získané dovednosti aj. - udržení vysokého stupně gramatické přesnosti, student se zřídka kdy dopouští chyb;. - schopnost porozumět a kriticky interpretovat velké množství forem písemného projevu. - student chápe bez obtíží mluvený jazyk rodilých mluvčí.
|
Předpoklady
|
Pro zápis nejsou stanoveny žádné požadavky.
|
Hodnoticí metody a kritéria
|
Analýza výkonů studenta
Nejsou stanoveny.
|
Doporučená literatura
|
-
Dang, Ch. Proficiency in writing. CreateSpace Independent Publishing Platform, 2012.
-
Harvey, M. Nuts and bolts of college writing. Chicago: Hackett Pub. Co., 2012.
-
Manyike, T. V. The acquisition of academic English language proficiency.
|